رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان:
وظیفه مسئولان فرهنگی نهادینه‌سازی مدیریت مصرف انرژی است

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان: وظیفه مسئولان فرهنگی نهادینه‌سازی مدیریت مصرف انرژی است

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خراسان مهندس رضا ریاحی در نشستی با مسئولان فرهنگی شرکت توانیر اظهار کرد: ما در مصرف انرژی رعایت لازم را نداریم و این یکی از وظایف مسئولان فرهنگی است که در سطح جامعه فعالیت بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: مدیریت مصرف نیاز به کار جدی دارد تا شهروندان آن را رعایت و از نعمت خداوند به درستی استفاده شود.

مهندس ریاحی خاطرنشان کرد: هنگامی که صحبت از فرهنگ کاهش مصرف می‌شود، از خرداد تا شهریور این صحبت ادامه دارد اما پس از آن فراموش می‌کنیم که مدیریت مصرف اهمیت زیادی دارد. در واقع اگر بخواهیم فرهنگ مدیریت مصرف را در مردم نهادینه کنیم، باید این مساله را به صورت مستمر بگوییم تا به تغییر رفتار منجر شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان بیان کرد: بنابراین استمرار در امور فرهنگی امری مهم است تا به تغییر رفتار منجر شود.

نماز جماعت فرصتی طلایی است که همه باید بتوانند از آن استفاده کنند

در ادامه این نشست کرم رضایی، رئیس شورای فرهنگی شرکت توانیر، با بیان اینکه کار در حوزه فرهنگی ظرافت دارد. فرصت اقامه نماز یک فرصت طلایی است که باید در این زمینه کار کرد. اگر این کار به درستی صورت گیرد، قطعا سایر موارد نیز اصلاح خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت اقامه نماز تصریح کرد: برگزاری جلسات شرکت باید در وقتی غیر از نماز باشد. در همین رابطه نامه اخیر شرکت توانیر موید همین موضوع است تا این مساله جدی گرفته شده و نماز اول وقت به فراموشی سپرده نشود.

رئیس شورای فرهنگی شرکت توانیر گفت: نماز جماعت فرصتی طلایی است که همه باید بتوانند آن را اقامه کنند و لازم است از این فرصت استفاده کرد. در حوزه عفاف و حجاب هم 10 برنامه جدید ارائه شده که برنامه های جدید باید مدنظر مسئولان فرهنگی برای اجرا قرار گیرد.

نهادینه‌سازی فرهنگ صرفه‌جویی یکی از برنامه‌های مهم فرهنگی وزارت نیرو است

پس از وی حجت الاسلام شیخی مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت توانیر با بیان اینکه همه ما باید همت کنیم در حوزه صرفه جویی فرهنگ سازی شود، گفت: مساله انرژی اهمیت زیادی دارد. برخی اینگونه تصور می کنند با پرداخت هزینه های قبوض آب و برق، وظیفه خویش را انجام داده اند.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های فرهنگی هر سال ما تلاش در جهت نهادینه‌سازی صرفه‌جویی آب و برق است.

/ لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خراسان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خراسان

    شرکت برق منطقه ای خراسان

    شرکت برق منطقه ای خراسان یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات