جلسه پرسش و پاسخ کارکنان امورشمال اصفهان با معاونت منابع انسانی برگزارشد

جلسه پرسش و پاسخ کارکنان امورشمال اصفهان با معاونت منابع انسانی برگزارشد

جلسه پرسش و پاسخ کارکنان امورشمال اصفهان با معاونت منابع انسانی برگزارشد

با حضور حسین شانه ساز زاده معاون منابع انسانی و همکاران ایشان ، جلسه دیدار و گفتگو همراه باپرسش و پاسخ با جمعی از کارکنان امور بهره برداری شمال اصفهان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی برق منطقه ای اصفهان حسین شانه ساز زاده معاون  منابع انسانی و  همکارانش با  حضور  در پست های 230 کیلوولت بهرنگ، 20/63  کیلوولت افضل کاشان  و در ادامه با حضور در ناحیه کاشان ضمن دیدار با همکاران این امور به سوالات ایشان پاسخ دادند .

این گزارش حاکیست : مهندس شانه ساز زاده در جمع همکاران پست230 کیلوولت بهرنگ گفت: از سال قبل جهت حضور در امورهای بهره برداری برنامه داشتیم که با توجه به عدم ایجاد هماهنگی با معاونت بهره برداری ، تصمیم به حضور به صورت مستقل گرفته شد.

معاون  منابع انسانی برق منطقه ای اصفهان  ابراز امیدواری کرد تا پایان سال جاری با 2  امور بهره برداری دیگر نیز دیدار و گفتگو انجام شود وی خطاب به همکاران افزود آمده ایم تا حرفهای شمارا بشنویم.

در ادامه همکاران این پست مشکلاتی از قبیل عدم توزیع عادلانه امکانات رفاهی شرکت بخصوص مهمانسرا و تخصیص آن به همکاران اپراتور و... را عنوان نمودند .

بنابر این گزارش معاون منابع انسانی در ادامه ضمن بازدید از پست 20/63 کیلوولت  افضل کاشان با حضور در ناحیه کاشان در جمع کارکنان این امور حضوریافته و در جمع یک دوستانه به سوالات همکاران پاسخ دادند .

در این جلسه نیز کارکنان و همکاران اپراتور این امور از عدم توجه همکاران ستاد به اپراتورها بر عدم اجرا و یا مشکلات اجرای بخشنامه ها و قوانین مربوطه به کارکنان شاغل در پستها تأکید کردند .

در ادامه این جلسه همچنین همکاران امورکاشان به مشکلات رتبه و طبقه کارکنان شرکتی و کارمعین و ناعادلانه بودن توزیع خدمات و رفاهیات در بین همکاران نبودن سرویس برای برخی پستها پرداخته واز عدم پذیرش کارکنان شرکتی و اپراتورها به عنوان جزئی از خانواده برق از سوی کارکنان ستاد گلایه نمودند .

در این جلسه همچنین مهندس جدی مدیر امور شمال اصفهان ضمن تشکر ازحضور معاون منابع انسانی و همراهان در امور کاشان با ارائه سخنانی به بعد مسافت این امور و پراکندگی پستهای امور شمال اشاره کرد و گفت : این پراکندگی نیز در بوجود آمدن برخی از این مشکلات بی تاثیر نبوده است .

درپایان جلسه نیز مهندس شانه ساز زاده و همکاران ایشان ضمن پاسخ به تمامی سوالات مطرح شده از سوی همکاران ناحیه کاشان بر پیگیری و رفع مشکلات در چارچوب قانون و تاحد امکان تأکید نمودند .


خبرنگار: رضا عارضی

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای اصفهان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای اصفهان

    شرکت برق منطقه ای اصفهان

    شرکت برق منطقه ای اصفهان یک شرکت در شهر اصفهان می باشد

      نظرات