بهره برداری از 3 پروژه برق رسانی در شهرستان کیار چهارمحال وبختیاری

بهره برداری از 3 پروژه برق رسانی در شهرستان کیار چهارمحال وبختیاری

مدیر امور برق شهرستان کیار از بهره برداری سه پروژه برق رسانی به ارزش 9800 میلیون ریال در روستاهای گاوتوت ، معدن و منطقه سبز کوه این شهرستان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری مهندس مهرداد رحیم پور مدیر امور برق شهرستان کیار با اعلام این خبر گفت : 3 پروژه ؛ برق رسانی به منطقه سبز کوه ، تبدیل سیم به کابل وبهینه سازی شبکه روستای معدن و جابجایی ترانسفورماتور و شبکه 20 کیلوولت روستای گاوتوت ، جمعا با اعتباری بالغ بر 9800 میلیون ریال ، افتتاح و به بهر برداری رسید.

وی در توضیح پروژه برق رسانی به منطقه سبز کوه ، گفت : این پروژه با احداث 4.5 کیلومتر شبکه 20 کیلوولت بااعتباری در حدود 7500 میلیون ریال به بهره برداری رسید که با اجرای آن ایستگاه BTS تلفن همراه این منطقه برق دار گردید.

مهندس رحیم پور با اشاره به آزاد سازی حریم محل ساخت مسجد روستای گاوتوت گفت : به همین منظور ترانسفور ماتور و شبکه 20 کیلوولت این روستا جابجا و بهینه سازی گردید که بهبود مبلمان شهری ورفع حریم نقاط حادثه خیز را درپی داشته است.

ایشان پروژه تبدیل سیم به کابل شبکه فشار ضعیف روستای معدن مشایخ را از دیگر پروژه های اجرایی امور برق شهرستان کیار دانست و افزود: این پروژه به طول 3.5 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 2000 میلیون ریال باهدف رفع افت ولتاژ ، کاهش تلفات ، رفع حریم و ... اجرا گردید.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان چهار محال بختیاری

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان چهار محال بختیاری

    شرکت توزیع نیروی برق استان چهار محال بختیاری

    شرکت توزیع نیروی برق استان چهار محال بختیاری یک شرکت در شهر شهرکرد می باشد

      نظرات