مهندس محمدرضا احمدی شهردار مراغه:

مهندس محمدرضا احمدی شهردار مراغه:

خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم، بهترین راهبرد برای ایستادگی در برابر دشمنان است

m5

شهردار مراغه با تاکید بر نقش شهرداری در رفع دغه ها و مطالبات مردمی گفت: خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم، بهترین راهبرد برای ایستادگی در برابر دشمنان است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه ؛ مهندس محمدرضا احمدی در نشست روشنگری و بصیرتی شهرداری مراغه گفت: به میزان خدمات رسانی برای شهروندان، روحیه مقاومت، ایثار و جهاد در بین آحاد جامعه ترویج و نهادینه خواهد شد.
وی ادامه داد: ایجاد رضایتمندی مردم، مهم ترین رسالت برای دستگاه های خدمات رسانی چون شهرداری و بزرگترین سرمایه برای نظام اسلامی است.
وی اضافه کرد: اجرای طرح هایی چون آسفالت ریزی در مناطق محروم شهری از جمله شهرک امام حسن (ع) با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا (ص) از جمله پروژه هایی است که برای خدمت رسانی توسط مجموعه مدیریت شهری مراغه اجرا شده است.
وی افزود: اجرای طرح مسکن با مشارکت بنیاد برکت با 110 میلیارد تومان سرمایه گذاری نیز از جمله طرح های تاثیرگذار و مهم شهری است که توسط شهرداری مراغه به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

m3
نائب رئیس شورای اسلامی شهر مراغه نیز با اشاره به پیشینه ایستادگی مردم این شهرستان در برابر رژیم ستمشاهی و هشت سال دفاع مقدس گفت: مردم این شهرستان در صحنه های مختلف پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده و هستند.
حاج علی عباسی افزود: شهروندان حسینی مراغه با تاسی از ائمه معصومین (ع) و امام حسین (ع) پشتیبان ولایت فقیه و رهبری است.

m1
فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز در این نشست با اشاره به نهم دی روز بصیرت گفت: این حماسه یادآور و روز تجدید میثاق، رهبری و آرمان های شهدا و انقلاب اسلامی بود.
سرهنگ سعید رشیدی افزود: با نگاهی به تاریخ انقلاب اسلامی می توان دریافت که دست های غیبی انقلاب و نظام اسلامی را پشتیبانی کرده است.
وی ادامه داد: فتنه های مختلفی چون خلق مسلمان  و فتنه های سال 78 و 88 با حمایت نظام استکباری و ایادی داخلی آن همواره درصدد ضربه زدن به نظام نوپای اسلامی بوده اند.
وی اضافه کرد: خسارت های فتنه سال 88 براساس برآوردهای انجام شده بیش از خسارت هایی بود که براثر هشت سال جنگ تحمیلی به کشور وارد شده است.
وی افزود: در فتنه 88، توطئه خطرناکی که از سوی دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب هدایت می شد، کل نظام اسلامی را هدف قرار داده بود که با هوشیاری و حضور به موقع مردم در صحنه، در قالب خلق حماسه بی نظیر 9 دی با شکستی تاریخی روبرو شد.
وی با اشاره به جایگاه خدمت رسانی در ایجاد حس اعتماد به نظام اسلامی در جامعه اضافه کرد: شهرداری مراغه در سال های اخیر با اجرای طرح های عمرانی و اجتماعی نقش مهمی در ایجاد امید برای زندگی و در نتیجه زمینه ساز ایجاد یاس برای دشمنان و تقویت روحیه ایستادگی شده است.
در این نشست، با اهدای لوح از تلاش های فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهرداری مراغه تجلیل شد.

m4

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مراغه

    منبع خبر

    شهرداری مراغه

    شهرداری مراغه

    شهرداری مراغه یک شهرداری در شهر مراغه می باشد

      نظرات