ترافیک روان زمستانی در سایه تلاش های شبانه روزی کارکنان شهرداری

ترافیک روان زمستانی در سایه تلاش های شبانه روزی کارکنان شهرداری

به گزارش شهریار، ایرج شهین باهر با اشاره به اقدامات انجام یافته در خصوص محلول پاشی خیابان ها و معابر در بارش های روزهای اخیر، اظهار کرد: با وجود بارش های اخیر تبریز که اغلب به صورت برف بود، کارکنان خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز با آمادگی حداکثری از نظر ماشین آلات و تجهیزات و محلول پاشی به موقع، به شکل جدی فعال بوده اند.
او افزود: سهولت در تردد شهروندان هنگام بارش ها جزو برنامه ها و دغدغه های شهرداری تبریز است و در این راستا نیروهای خدمات شهری در مناطق مختلف با فعالیت شبانه روزی به دنبال فراهم نمودن شرایط مطلوب برای رفت و آمد هستند.
شهردار تبریز عنوان کرد: آرامش شهروندان در مواقع بارش نتیجه تلاش های شبانه روزی و مداوم نیروهای خدمات شهری و پاکبانان عزیز بوده و من از این بابت از تمام زحمتکشان این حوزه تشکر می کنم.
او همچنین اقدام به موقع در ایجاد و ساماندهی کانال ها و مسیل ها برای هدایت آب های سطحی توسط نیروهای خدمات شهری را عامل مهمی در عدم وقوع سیلاب در تبریز طی دو سال اخیر عنوان کرد.
او ادامه داد: بحث هدایت آب های سطحی معمولا در مواقع بارش و جاری شدن سیل به یاد می افتد اما شهرداری با ایجاد کانال ها و مسیل ها، این موضوع را جمع بندی و ساماندهی کرده که در بارش های اخیر و پیش از آن، خوشبختانه شاهد وقوع سیلاب در تبریز نبودیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات