آغاز شمارش معکوس برای رفع سریع نواقص و ایرادهای بوستان های سطح منطقه ۱

آغاز شمارش معکوس برای رفع سریع نواقص و ایرادهای بوستان های سطح منطقه ۱

به گزارش شهریار، رضا پاک نهاد در جمع معاونین و مدیران منطقه بر لزوم تسریع در رفع تمامی نواقصات موجود در بوستان های سطح منطقه تاکید کرد و بیان کرد: این مهم یکی از اساسی‌ترین اولویت‌های شهرداری بوده و چنانکه مشهود است در قالب طرح گوزل تبریزیم، اجرایی شده و نشان از حساسیت موضوع را دارد، لذا با هماهنگی بین بخشی باید سریعاً اقدامات لازم اجرایی و تمامی معاونت ها ورود پیدا کرده تا بتوان در موعد مقرر نتایج حاصله را اخذ و به ثمر رساند.

شهردار منطقه ۱ گفت: بر همین اساس برای ایجاد فضای آرام و دلنشین در بوستان‌ها و با در نظر گرفتن مطالبات شهروندان لازم است تمامی زوایای اجرایی و رسیدن به نقطه هدف فعالیت ها در این حوزه بررسی و اخذ گردد و برای این امر شمارش معکوس جهت اقدامات پایانی و زیربنایی را هم اکنون اعلام می کنم.

شایان ذکر است، در این جلسه معاون خدمات شهری از اقدامات انجام یافته در این حوزه که بسیار مهم و اساسی بوده را به سمع و نظر حاضرین رساند ،همچنین معاون فنی و عمرانی از پروژه‌های مهم از جمله احداث ۶ بوستان محله ای که بسیاری از آنها به اتمام رسیده است نام برد که شامل بوستان بزرگ سلامت، هفت تیر ، پزشکان آخر خیابان شهید رجایی و... است و همچنین مدیر فضای سبز از اقدامات انجام یافته در طرح گوزل تبریزیم در طول مراحل مختلف اطلاعاتی را ارائه کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات