در دیدار مهندس مهدلو شهردار زرند با مدیران هنرستانهای شهرستان: بالارفتن روحیه همكاری ، برقراری ارتباطات دانش‌آموزان با مراكز و نهادهای شهری، تقویت روحیه مشاركت شهروندان در زیبا سازی شهری ،مسئولیت پذیری و كسب تجربه از اهداف تفاهمنامه همكاری شهرداری و آموزش و پرورش است.

در دیدار مهندس مهدلو شهردار زرند با مدیران هنرستانهای شهرستان: بالارفتن روحیه همكاری ، برقراری ارتباطات دانش‌آموزان با مراكز و نهادهای شهری، تقویت روحیه مشاركت شهروندان در زیبا سازی شهری ،مسئولیت پذیری و كسب تجربه از اهداف تفاهمنامه همكاری شهرداری و آموزش و پرورش است.

در راستای استفاده از نخبگان و دانش آموزان برای زیبا سازی و عمران شهری اولین نشست مهندس مهدلو شهردار زرند با مدیران هنرستانهای شهرستان برگزار شد .

مهندس محمد رضا مهدلو در ابتدای این نشست از آمادگی شهرداری برای هرنوع همکاری در خصوص تقویت هنرستان گفت و تصریح کرد: دانش آموزان آينده سازان كشور هستند كه با فراهم كردن شرايط مناسب تحصيلي درمدارس امكان ايجاد انگيزه ، تشويق و مشاركت در بين آنان بوجود مي آید.

مهندس مهدلو اظهار داشت: امروزه جامعه و شهر ما نیازمند تربیت و پرورش آینده سازانی است که بتوانند بعنوان مدیران شجاع ، انسانهای آگاه و علاقمند به شهر خود گام های پیشرفت و توسعه را بردارند.

شهردار زرند با اعلام اینکه یکی از اهداف مهم ما در زیبا سازی شهری استفاده از دانش آموزان و هنرجویان هنرستانها می باشد گفت: با اجرای این طرح شاهد بالارفتن روحیه همکاری ، برقراری ارتباطات دانش‌آموزان با مراکز و نهادهای شهری، تقویت روحیه مشارکت شهروندان در زیبا سازی شهری ،مسئولیت پذیری و کسب تجربه خواهیم بود

منتخب شورای شهر زرند افزود:متاسفانه در طی چند سال گذشته آموزش بدون اجرا و فعالیتهای عملی همراه بوده است که امیدواریم با اجرای این طرح شاهد توانمند شدن بیشتر دانش آموزان در فراگیری کسب علم باشیم .

وی ساخت مبلمان شهری،سطل زباله،دیوار چینی شهری و نقاشی دیواری و... را مهمترین موارد همکاری شهرداری و آموزش و پرورش دانست و گفت: همه سلایق در مجموعه شهری باید در نظر گرفته شود .

این مقام مسئول در پایان افزود:هدف شهرداري ها خدمت به شهروندان است و تلاش مي كنيم با مشاركت و حمايت از اقشار و هنرمندان فعاليت هاي عمراني و فرهنگي خوبی را بریا شهر به انجام برسانیم .

حسین کاظمی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نیز از نگاه ویژه شهردار زرند به مسائل عمرانی و شهری تقدیر کردو گفت:یکی از مهمترین اهداف آموزش و پرورش آشنا نمودن بیشتر دانش آموزان با فعالیتهای علمی و عملی رشته خود می باشد .

حسین کاظمی با اعلام اینکه ؛آموزش و پرورش مهمترين مسووليت یعنی تربيت و رشد نيروي انساني جامعه را بر عهده دارد افزود:بالابردن سطح مهارت دانش آموزان و ورود به برنامه های عملی از مهمترین اقدامات ما در این نهاد می باشد .

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان زرنددر پایان از مدیران هنرستانها خواست تا تمامی فعالیتهای درخواستی شهرداری را با جدیت دنبال نمایند تصریح کرد:ماحصل اجرای این طرح یک توافق برد برد می باشد

شایان ذکر است در پایان مدیران هنرستانها به ارائه نظرات و دیدگاههای خود پرداختند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات