خرید 30 دستگاه وانت دوکابین اورژانسی مقره شو در برق منطقه ای خوزستان/ خرید بیش از 191 میلیارد ریال ماشین مقره شوی

خرید 30 دستگاه وانت دوکابین اورژانسی مقره شو در برق منطقه ای خوزستان/ خرید بیش از 191 میلیارد ریال ماشین مقره شوی

معاون مالی و امور پشتیبانی شرکت برق منطقه ای خوزستان با بیان اینکه بیش از 191 میلیارد ریال ماشین مقره شو در این شرکت خریداری شده، گفت: 30 دستگاه وانت دوکابین مجهز به مقره شو برای شستشوی خطوط انتقال برق در حالت اورژانسی خریداری شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، مهدی باسطی نیا بیان کرد: به وانت دوکابین های شستشوی مقره ها، آمبولانسی یا اورژانسی هم می گویند چرا که از این قابلیت برخوردار هستند در مناطق صعب العبور و یا مناطقی که خطر فرو رفتگی تجهیزات سنگین وجود دارد برای شستشوی خطوط برق مورد استفاده قرار بگیرند.
وی افزود: تاکنون 15 دستگاه وانت دو کابین مجهز به مقره شو به امور حمل و نقل این شرکت تحویل داده شده و 15 دستگاه دیگر که در حال نصب تجهیزات هستند تا بهمن ماه سال جاری به ناوگان برق منطقه ای خوزستان اضافه می شوند.
معاون مالی و امور پشتیبانی شرکت برق منطقه ای خوزستان تاکید کرد: علاوه بر خرید وانت دو کابین ها، از سال 95 تاکنون 13 دستگاه کامیون مقره شو و دو دستگاه بالابر مقره شو 33 متری نیز در در این شرکت خریداری شده است.
باسطی نیا با بیان اینکه هزینه خرید وانت دو کابین ها و نصب تجهیزات بر روی آن بیش از 68 میلیارد ریال بوده است، تصریح کرد: در مجموع هزینه خرید دستگا های مقره شو 191 میلیارد و 500 میلیون ریال بر اساس قیمت ها و توافق های سال 95 و 96 بوده است.
وی اضافه کرد: بعد از خاموشی های گسترده سال 95 به دلیل ریزگردها، خرید ماشین آلات مقره شو در دستور کار این شرکت قرار گرفته و در حال حاضر با دستگاه های خریداری شده که قابلیت شستشوی خطوط گرم و سرد را دارند و شستشوی مرتب خطوط و پست های برق ، خطر خاموشی بر اثر آلودگی ها به حداقل ممکن رسیده است.
تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خوزستان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات