بهره برداری از ۲ ایستگاه آتش نشانی و پلتفرم های ۷۲ متری، تا پایان سال  ...

بهره برداری از ۲ ایستگاه آتش نشانی و پلتفرم های ۷۲ متری، تا پایان سال ...

بهره برداری از ۲ ایستگاه آتش نشانی و پلتفرم های ۷۲ متری، تا پایان سال جاری

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از بهره برداری از ۲ ایستگاه آتش نشانی و پلتفرم های ۷۲ متری، تا پایان سال جاری خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، امیر عزیزی در حاشیه پاسخگویی تلفنی به شهروندان در مرکز ۱۳۷ اظهار داشت: این سازمان برنامه هایی را با رویکرد فرهنگی برای چهارشنبه آخر سال طرح ریزی کرده است که از ابتدای اسفند ماه در فرهنگسراهای سطح شهر، با رویکرد کاهش حوادث در روز چهارشنبه آخر سال، برای شهروندان برگزار می شود.
وی افزود: در ایام نوروز نیز، برنامه های ویژه استقبال از بهار را با بازدید از اماکن اسکان و استقرار زائرین دنبال خواهیم کرد تا ضمن دادن هشدارهای ایمنی و ایمن سازی این اماکن، برای کاهش حوادث بکوشیم. همچنین از ظرفیت بیش از ۳ هزار نیروی داوطلب آتش نشان نیز در این ایام بهره خواهیم جست.
عزیزی با اشاره به بارش برف در مشهد، ادامه داد: شهروندان در تماس با مرکز ۱۳۷، موارد متعددی از سقوط درختان بر روی شبکه برق را اعلام کرده اند که بلافاصله، تیم های عملیاتی برای رفع خطر اعزام شد، همچنین در مدت دو ساعته پاسخگویی به شهروندان در مرکز ۱۳۷، سئوالاتی در مورد آزمون استخدامی پاسخگویی شد نتایج این آزمون، هفته اول بهمن ماه، از طریق سایت سازمان به اطلاع شهروندان خواهد رسید.
وی ضمن اشاره به اینکه ساخت و توسعه همزمان ۷ ایستگاه آتش نشانی در دست اقدام است، ادامه داد: امسال با بهره برداری از دو تا سه ایستگاه آتش نشانی، تعداد ایستگاه های فعال در شهر مشهد از ۵۰ ایستگاه می گذرد. این ایستگاه ها شامل ایستگاه مجد واقع در بولوار کلاهدوز و ایستگاه واقع در بولوار شاهنامه است، همچنین امیدواریم ایستگاه غدیر منطقه ۷ نیز که به صورت چند شیفته در حال ساخت آن هستیم تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد خاطرنشان ساخت: تا اواسط بهمن ماه نیز به صورت رسمی از پلتفرم های ۷۲ متری که بلندترین پلتفرم های آتش نشانی کشور است در مشهد صورت خواهد گرفت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات