پیش بینی ادامه بارش پراکنده برف و کاهش دمای هوای مشهد تا ۸ درجه زیر  ...

پیش بینی ادامه بارش پراکنده برف و کاهش دمای هوای مشهد تا ۸ درجه زیر ...

پیش بینی ادامه بارش پراکنده برف و کاهش دمای هوای مشهد تا ۸ درجه زیر صفر

اداره کل هواشناسی خراسان رضوی برای اغلب نقاط استان، کاهش دمای هوا تا ۱۰ درجه زیر صفر و برای شهرستان مشهد کاهش دمای هوا تا ۸ درجه زیر صفر را پیش بینی کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با بررسی نقشه‌ها و تصاویر ماهواره هواشناسی با ادامه فعالیت سامانه بارشی، همچنان در غالب نقاط استان شاهد بارش برف خواهیم بود.
ضمن این که فردا از شدت بارش ها کاسته خواهد شد اما روند کاهش دمای شبانه و تداوم برودت هوا، تشکیل مه، کاهش دید و یخ زدگی معابر و جاده ها به ویژه در مناطق سردسیر و مرتفع تا اواخر هفته ادامه خواهد داشت.
طی ۲۴ ساعت گذشته ریوش با کمینه دمای ۷- درجه سانتیگراد سرد‎ترین و داورزن با بیشینه دمای ۹ درجه سانتیگراد گرم ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند.
در این مدت کمینه و بیشینه دمای شهر مشهد به ترتیب ۲- و ۲ درجه سانتیگراد بوده است. همچنین بیشترین مقدار بارش از ایستگاه هواشناسی فریمان به میزان ۴۹/۸ میلیمتر، بیشترین ارتفاع برف از همین ایستگاه با مقدار ۷۸ سانتیمتر و بیشترین سرعت وزش باد از ایستگاه هواشناسی خواف با سرعت ۶۱ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.
همچنین آسمان امروزیکشنبه شهرستان مشهد، ابری و مه آلود در برخی ساعات بارش پراکنده همراه با وزش باد پیش بینی می شود، دمای هوای امروز مشهد درگرم ترین زمان ۲درجه سانتیگراد که درسردترین زمان به ۳درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت. این درحالی است که دمای هوای فردای مشهد به ۷درجه زیر صفر خواهد رسید.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات