آزاد راه تهران شمال بهره‌برداری می‌شود

آزاد راه تهران شمال بهره‌برداری می‌شود

www.Bananews.irنماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر راه و شهرسازی متعهد شده تا پایان دولت دهم عملیات اجرایی اتوبان تهران شمال به پایان میرسد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علی کریمی فیروزجاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: در جلسه‌ای که با حضور نیکزاد وزیر راه و شهرسازی و معاونان او داشتیم مسائل مربوط به زیرساخت راه و مسکن استان مازندران از جمله طرح مسکن مهر شهرستان بابل مورد بررسی قرارگرفت.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس افزود: در این جلسه گزارشی درباره جاده فیروزکوه و هراز ارائه شد و خواستار تسریع در پایان رسیدن تونل گدوک در فیروزکوه شدیم.

کریمی بیان داشت: با بهره‌برداری تونل گدوک در فیروزکوه قسمت اعظم ترافیک فیروزکوه رفع می‌شود.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این جلسه نیکزاد بیان داشته رئیس جمهور تمام اختیارات خود درمورد پروژه اتوبان تهران شمال را به بنده تنفیذ کرده تا در پایان دولت دهم عملیات اجرایی این پروژه به اتمام برسد.

وی از دستور وزیر راه و شهرسازی برای بهره‌برداری کمربندی جنوبی بابل در مدت زمان بسیار کوتاه خبر داد و افزود: طی توافق‌های قبلی که با صادقی معاون زیرساخت‌های وزارت راه انجام شده مقرر شد فاز اول کمربندی جنوبی بابل در مدت زمان کوتاه به بهره‌برداری رسد و بقیه مسیر هم بر اساس توافق‌ها بهره‌‌برداری شود.

کریمی از اختصاص ۳۰۰ میلیون تومان اعتباربرای محورهای مواصلاتی خشرودپی خبر داد و اضافه کرد: درباره رفع نقاط حادثه‌خیز خشرودپی که به تصادف‌های متعدد منجر به مرگ منتهی شده از رئیس جمهور درخواست شد و وزیر راه و شهرسازی دستور دادند ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اصلاح برخی از پیچ‌های خشرودپی در اختیار اداره کل راه و ترابری مازندران قرار گیرد.

وی عنوان کرد: درباره جاده شیخ موسی به لزور هم وزیر راه و شهرسازی به مدیرکل راه و ترابری مازندران دستور دادند از اعتبارات اداره کل راه مازندران این پروژه را آغاز کنند و مقرر شد معاون عمرانی استاندار مازندران که هفته گذشته از این مسیر بازدید کرد بقیه اعتبارات را از طریق استانداری و اعتبارات استانی تامین کند.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس اذعان داشت: همچنین در این جلسه در مورد تسریع آسفالت روستاهای بالای ۵۰ خانوار و بررسی وضعیت طرح‌های مسکن مهر در بابل تصمیم‌هایی اتخاذ شد.

 

 

    نظرات