ظرفیت های جدید برای اشتغال مهندسان  استان زنجان در  طرح اقدام ملی مسکن

ظرفیت های جدید برای اشتغال مهندسان استان زنجان در طرح اقدام ملی مسکن


ظرفیت های جدید برای اشتغال مهندسان  استان زنجان در  طرح اقدام ملی مسکن

نشست مشترک هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با مدیرکل راه و شهرسازی در خصوص طرح اقدام ملی مسکن برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان، در این جلسه که روز ۲۲ دی برگزار گردید ،دکتر رسولی رئیس  سازمان به ظرفیت های ایجاد شده برای مهندسان جهت مشارکت در طرح اقدام ملی مسکن اشاره و اعلام نمود: سازمان نظام مهندسی ساختمان جهت تعامل با اداره کل راه و شهرسازی استان برای طراحی و نظارت بر پروژه های مربوط به این طرح  آمادگی کامل دارد.
مهندس بیات منش سهمیه استان زنجان در طرح اقدام ملی مسکن را ده هزار واحد مسکونی اعلام نمود و گفت از این تعداد واحد سهم شهرستان زنجان نه هزار واحد است و هزار واحد دیگر در شهرستانهای استان احداث خواهد شد . مدیر کل راه وشهرسازی  اضافه کرد : انبوه سازان مسئولیت ساخت این واحدها را در استان زنجان بر عهده دارند و با توجه به اینکه آورده دولت در این خصوص زمین و تسهیلات می باشد لزوم هماهنگی و همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در خصوص ارائه خدمات مهندسی در بخش های طراحی ، نظارت ، نقشه برداری ، شهرسازی و تفکیک بسیار ضروری می باشد .
سپس اعضای حاضر در جلسه به بیان دیدگاههای خود پرداخته و در نهایت مقرر گردید در خصوص نحوه ارائه خدمات مهندسی نظامنامه ای توسط هیات مدیره سازمان تدوین گردد تا مطابق آن شیوه ارجاع کار به مهندسان علاقمند به فعالیت در این طرح مشخص گردد.
در ادامه جلسه در خصوص مسایل مشترک فی مابین سازمان و اداره کل راه وشهرسازی شامل نظارت عالیه ماده 35 ، بحث افزایش تعرفه خدمات مهندسی و لزوم فعالیت آزمایشگاهها در شهرستانها ، تمدید پروانه ها و ارتقای پایه اعضا بحث و بررسی بعمل آمد .
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات