احداث پروژه های بازآفرینی شهری استان در سطح بافت فرسوده  و ناکارآمد

احداث پروژه های بازآفرینی شهری استان در سطح بافت فرسوده و ناکارآمد

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، حسن صبوری با اشاره به این که پروژه های بازآفرینی شهری از محل اعتبارات تبصره ۱۸ قانون بودجه در حال انجام است، گفت: برگزاری مناقصات جهت انتخاب پیمانکار برای احداث پروژه های بازآفرینی شهری شامل احداث مدرسه، کلانتری، مراکز جامع سلامت و ... توسط اداره کل راه و شهرسازی استان انجام شده است.

*پروژه مدرسه شیخ آباد در محله شیخ آباد شهر قم

صبوری اظهار داشت: احداث مدرسه شیخ آباد در سکونتگاه غیر رسمی، با کاربری آموزشی با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد ريال با پیشرفت فیزیکی 50 درصد در شش ماه اول سال 1399 افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

*پروژه مدرسه ثامن الحجج (ع) در محله آذر شهر قم

صبوری در رابطه با احداث مدرسه ثامن الحجج (ع) در محله آذر در بافت فرسوده شهر قم، گفت: با مبلغ 48 میلیارد ریال اعتبار، این پروژه با پیشرفت فیزیکی حدود 10 درصد در حال اجرا است.

*پروژه احداث کلانتری در محله خاکفرج شهر قم

به گفته مدیر کل راه و شهرسازی استان قم پروژه احداث کلانتری 13 شهر قم با اعتبار 32 میلیارد هم اکنون در مرحله اجرای فونداسیون است.

* پروژه مرکز خدمات جامع سلامت امام حسین (ع) در شهرک فاطمیه شهر قم

ایشان در ادامه افزود: پروژه احداث مرکز خدمات جامع سلامت امام حسین (ع) در سکونتگاه غیر رسمی   شهرک فاطمیه شهر قم با کاربری بهداشتی - آموزشی با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ريال، سال آینده به بهره برداری می رسد.

*پروژه مدرسه شهید ناصر شهریور در محله خیابان انقلاب شهر قم

ایشان در مورد احداث مدرسه شهید ناصر شهریور در محله خیابان انقلاب در بافت فرسوده و تاریخی شهر قم، گفت:  این پروژه با کاربری آموزشی و با اعتباری حدود 37 میلیارد ريال در مرحله تحویل زمین است و پیش بینی می کنیم تا نیمه دوم سال آینده به بهره برداری برسد.

*پروژه مرکز جامع سلامت خازنی در محله شیخ آباد شهر قم

صبوری گفت: توسعه و تکمیل مرکز جامع سلامت خازنی در سکونتگاه غیر رسمی شیخ آباد باکاربری بهداشتی - آموزشی با اعتباری حدود 11 میلیارد ريال، سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان قم

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان قم

    اداره کل راه و شهرسازی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات