در راستاي تحقق منشورحقوق شهروندي جلسه کميته سلامت اداري در اداره راه وشهرسازی گیلان برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی گیلان ، در اين جلسه ماکان پدرام مديرکل راه وشهرسازی گیلان با اشاره به تاثير بسزاي اجراي كامل و دقيق اين قانون در پيشگيري از بروز فساد اداري بر ضرورت اجراي آيين نامه هاي اجرايي آن توسط اعضای كارگروه تاكيد کرد.
وی با بیان اینکه صیانت از حقوق شهروندی لازمه حفظ کرامت انسانی است ، اظهارکرد: تکریم از ارباب رجوع ، رعایت شئونات اسلامی و اخلاق در بین کارکنان دستگاهای اجرایی ، حفظ کرامت مراجعان ، گره گشایی از کار مردم ، رعایت قوانین و ضوابط اداري ، پاسخگویی به درخواست های مردم در زمان کوتاه باید در اولویت کارهای اجرایی قرار گیرد.
پدرام با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع ریشه در فرهنگ دینی ما دارد،گفت:اجرای طرح تکریم ارباب رجوع موجب شکوفایی وتوسعه سلامت اداری وتسریع درروند خدمت رسانی به مردم می شود.
وي گشاده رويي ، پاسخگويي، پيگيري مطالبه هاي مراجعان ، سعه صدر و صبور بودن در مواجه با مردم را از مهمترين شاخص هاي تكريم ارباب رجوع عنوان كردوگفت: در بخشهایی که مراجعه کنندگان بیشتر دارند باید روند انجام کار با حداقل واسطه واصلاح سریع فرآیندها انجام شود و برنامه ریزی استفاده از ظرفیت های اجتماعی برای ارتقاء پاسخگویی مدیران فراهم آید.
وی تصریح کرد: بدیهی است کلیه فعالیت های مرتبط با این حوزه توسط کمیته مذکور انجام شده و ضروری است معاونین، مدیران و کلیه همکاران نهایت همکاری را در این خصوص به عمل آورند.
در ادامه این جلسه اعضای کمیته ضمن تبادل نظر و ارائه راهکارههای لازم بر عملیاتی نمودن مصوبات جلسه تاکید کردند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان

    اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات