مسابقات ورزشی جام پرچم برای نخستین بار در تبریز برگزار می‌شود

مسابقات ورزشی جام پرچم برای نخستین بار در تبریز برگزار می‌شود

بهمن عبدی امروز در گفتگو با شهریار اعلام این خبر گفت: این دوره از مسابقات با هدف توسعه ورزش همگانی و رقابت سالم میان نوجوانان با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و سازمان بسیج شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

او ادامه داد: این مسابقات در میان فرزندان زیر ۱۴ سال دختر و پسر کارکنان شهرداری و شهروندان تبریزی همزمان با دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.
به گفته عبدی، ثبت‌نام در رشته‌های مختلف این مسابقات رایگان بوده و از فردا سه‌شنبه ۲۲ دی، ‌ در دبیرخانه جام پرچم واقع در میدان جهاد (نصف راه)، خیابان ورزش، معاونت ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کلانشهر تبریز آغاز می‌شود.
معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با اشاره به رشته های این مسابقات، عنوان کرد: مسابقات بخش پسران در رشته های فوتسال، ورزش‌های رزمی تکواندو و کاراته، ورزش‌های بومی و محلی، دوومیدانی، دوچرخه‌سواری، آمادگی جسمانی، شنا، تنیس روی میز، والیبال و همایش کوه‌پیمایی و مسابقات بخش دختران در رشته های ورزش‌های رزمی تکواندو و کاراته، ورزش‌های بومی و محلی، آمادگی جسمانی، شنا، تنیس روی میز و همایش کوه‌پیمایی برگزار می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات