برگزاری جلسه هماهنگی اجرای مانور سیلاب مدارس در شرکت آب...

برگزاری جلسه هماهنگی اجرای مانور سیلاب مدارس در شرکت آب...

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای زنجان،جلسه هماهنگی جهت اجرای مانور سیلاب با حضور رابطین اداره کل آموزش و پرورش استان،مدیر دفتر مهندسی رودخانه و مدیر دفتر روابط عمومی این شرکت در محل شرکت آب منطقه ای زنجان،برگزارشد.

خانم برزگر،یکی از رابطین و مدرس کتاب انسان و محیط زیست در سخنان خود با اشاره به برنامه اجرای مانور سیلاب در مدارس متوسط دوم در اسفندماه،گفت: بهتر است موقعیت مدارسی که در معرض سیل هستند مشخص گردد تا انجام مانور در آن مدارس صورت گیرد.

دکتر قلی زاده، یکی دیگر از رابطان و مدرسین کتاب انسان و محیط زیست نیز خواستار تعیین موقعیت مکانی این مدارس بر روی نقشه جغرافیائی استان شد.

مهندس ثاقب عزیزخانی،مدیر دفتر مهندسی رودخانه شرکت آب منطقه ای زنجان با تشریح وضعیت رودخانه های استان و روستاهائی که بیشتر در معرض سیل قرار دارند،توضیحات مبسوطی ارائه نمود و گفت:باتوجه به سوابق و تجربیات قبلی، شدت بارشها در منطقه ماهنشان بیشتر است و به روستاهائی که در حاشیه رودخانه قرار گرفته اند اشاره نمود.

وی ، به نقشه مدارس استان تاکید کرد و گفت: در صورت ارائه این نقشه توسط اداره کل آموزش و پرورش از طریق GIS موقعیت روستاهای پرخطر که در معرض سیل قرار دارند مشخص خواهیم کرد.

در پایان مقرر شد،با هماهنگی مشاور طرح داناب و سواد آبی (جهاددانشگاهی) اطلاعات جمع آوری و در اختیار رابطان قرارگیرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات