دیدارچهره به چهره مدیرکل راه وشهرسازی گیلان با مردم آستارا

دیدارچهره به چهره مدیرکل راه وشهرسازی گیلان با مردم آستارا

با هدف جلب نظرصاحبان اراضی مسیر طرح ملی راه آهن رشت - آستارا، مدیرکل راه وشهرسازی گیلان با مردم منطقه دیدار وگفتگوکرد.
به گزارش اداره ارتباطات واطلاع رسانی راه وشهرسازی گیلان، به منظور تامین نظر ورضایت مالکین اراضی مسیر راه آهن رشت - آستارا برای تسریع در آزاد سازی اراضی، مدیرکل راه وشهرسازی گیلان با مردم این منطقه درآستارا دیدار وگفتگوکرد.
ماکان پدرام مدیرکل راه وشهرسازی گیلان در این دیدارگفت: قطعا با همکاری مالکین زمین های مسیر راه آهن رشت –آستارا، این پروژه سرعت بیشتری به خود می گیرد و انتظار داریم صاحبان زمین های این پروژه ملی، همکاری لازم را با این اداره کل جهت تسریع در اجرای پروژه فوق داشته باشند.
وی با اشاره به تاکید مقام عالی وزارت مبنی برآغاز اجرای این طرح از سمت آستارا، گفت: درحال حاضر در بخش هایی از پروژه که آزاد سازی صورت گرفته، عملیات اجرایی آن آغاز شده است وامیدواریم با همکاری مردم عزیز منطقه مرحله به مرحله اولویت بندی های ارزیابی را انجام دهیم.
پدرام با بیان اینکه اولویت ارزیابی با خود مردم است، خاطرنشان کرد: چنانچه فردی استعلامات مربوط به ارزیابی وفروش این اراضی را ازطریق ارگانهای مربوطه انجام وبه همکاران راه وشهرسازی تحویل دهد، قطعا در اولین فرصت هزینه زمین ها پرداخت می شود.
وی تصریح کرد: اعتبارتعیین شده برای خرید وآزاد سازی اراضی این پروژه نقدی است در حالی که هزینه ارزیابی وآزادسازی بیشتر پروژه های راهسازی در دست اجرا درگیلان ازطریق اسناد خزانه تامین می شود.
مدیرکل راه وشهرسازی گیلان در ادامه با بیان فواید و مزایای راه آهن رشت – آستارا ونقش تاثیرگذار آن در اقتصاد استان وکشور، خواستارحمایت وهمکاری همه جانبه مردم ومسئولان شد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان

    اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات