انجام اقدامات استقبال از بهار با محوریت ارتقای «زیبایی» و «نظم و انضباط»شهری

انجام اقدامات استقبال از بهار با محوریت ارتقای «زیبایی» و «نظم و انضباط»شهری

سعید ابریشمی‌راد در نشست برنامه‌ریزی ستاد نوروزی، با اشاره به فرصت باقی مانده تا فصل بهار، تشکیل کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر را یکی از برنامه‌های استقبال از سال نو دانست و بیان کرد:بخش مهم کار، تسریع و اهتمام بیشتر در انجام پروژه‌هایی است که در نقاط مختلف شهر به انجام می‌رسد.

وی، اتمام پروژه‌ها در معابر اصلی حداکثر تا نیمه اسفندماه یا روز درختکاری را خواستار شد و افزود:باید با انجام به موقع اقدامات، در نیمه پایانی سال با آمادگی کامل مهیای میزبانی و پذیرایی شایسته از گردشگران و میهمانان خطه نخستین‌ها بود.

شهردار کاشان، با اشاره به عملکرد موفق ستاد نوروزی و کمیته‌های مختلف مرتبط با آن در دو سال گذشته، تقدیر از آن را در سطح استان اصفهان یادآور شد.

ابریشمی‌راد با تأکید بر ارتقای «زیبایی»و «نظم و انضباط» به عنوان مولفه‌های مهم و تأثیرگذار در قضاوت میهمانان از جایگاه شهر گفت: باید تلاش‌ها در تمام زمینه‌ها از جمله تنظیف و رفت و روب، مدیریت تردد و تمهیدات ترافیکی، فضای سبز، ارتقای سیما و منظر شهری و...به عنوان زیرمجموعه‌های این شاخص‌ها در راستای افزایش مقبولیت و رضایت‌مندی شهروندان و گردشگران صورت گیرد.

وی، با بیان اینکه تجربیات گذشته می‌تواند ما را در انجام شایسته‌تر و بهتر فعالیت‌های استقبال از بهار یاری کند، بر توجه به نتایج نظام پایش و ارزشیابی تأکید کرد.

شهردار کاشان اجرای دو پروژه علامه فیض و میرعماد را خاطرنشان کرد و گفت: با توجه به برگزاری دومین سمپوزیوم مجسمه‌سازی کاشان با عنوان مفاخر شهر، تصمیم برآن شد 10 المان مشاهیر و افتخارات کاشان برای نصب در خیابان میرعماد طراحی و ساخته شوند.

ابریشمی‌راد، خواستار اجرای برنامه‌های متناسب با محور هنرمندان(خیابان میرعماد) در شب‌های پایانی سال شد و آن را مقدمه‌ای برای اتفاقات بهتر در طول سال آینده در این محور دانست.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات