برگزاری سمپوزیوم مجسمه‌سازی متناسب با غنای فرهنگی و تاریخی کاشان

برگزاری سمپوزیوم مجسمه‌سازی متناسب با غنای فرهنگی و تاریخی کاشان

سعید ابریشمی‌راد در نشست شورای سیاست‌گذاری دومین سمپوزیوم مجسمه سازی کاشان با تاکید بر برگزاری سمپوزیوم متناسب با غنای فرهنگی کاشان بیان کرد:کاشان به عنوان شهری که غنای فرهنگی و تاریخی بالایی دارد و از ابتدا مهد علم، فرهنگ و هنر بوده، بزرگان زیادی را در سیر تاریخی این کهن شهر تاریخی و تمدن‌ساز پرورش داده است.

وی یکی از وظایف مهم سازمان زیباسازی را ارتقای کیفیت بصری دانست و افزود:شایسته است تمرکز سازمان زیباسازی در ارتقای سطح کیفیت بصری متناسب با تاریخ و فرهنگ غنی ما باشد، مخاطب کاشانی و گردشگر باید در این شهر اوج غنای فرهنگی و تاریخی را لمس کنند.

شهردار کاشان با اشاره به دومین سال برگزاری این رویداد فرهنگی ضمن مبارک خواندن این اتفاق در راستای ارتقا فرهنگی و هنری شهر گفت:هنر مجسمه‌سازی می‌تواند از یک نظر جذاب تر و ارزشمندتر باشد چرا که هم ماندگاری بالایی داشته و هم نوع آفرینشی در آن وجود دارد که این هنر را خاص‌تر و فاخرتر می‌کند.

ابریشمی‎راد با تأکید بر جانمایی درست سردیس در شهر عنوان کرد: پیش از ساختن سردیس‌ها باید با جانمایی صحیح، مکانی متناسب به آن چهره و افتخار انتخاب شود تا بتوان از آن به بهترین شکل بهره برد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات