۴ پروژه آب و فاضلاب به صورت امانی و با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال در شهر سنندج در حال اجرا است

از محل پروژه‌های امانی ۴ پروژه اصلاح و توسعه شبکه‌های آب و فاضلاب با اعتباری به میزان ۲ میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان در شهر قروه در حال اجرا است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان، طی ۲ سال اخیر در شهر سنندج پروژه‌های مختلفی در حوزه آب و فاضلاب اجرا شده و یا در حال اجرا است که بخشی از این پروژه‌ها به شکل امانی انجام می شود.

پروژه توسعه شبکه آب در شهرک ساحلی، آساوله، نایسر، حسن آباد، قار، دوشان، آساوله، بلوار دکتر حسینی و بلوار نظام مهندسی با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۷۵۶ میلیون ریال، بزرگترین پروژه امانی است که در شهر سنندج در حال اجرا می باشد.

پروژه اصلاح شبکه آب در فیض آباد، بلوار شبلی، نایسر، میدان بسیج، شهرک وحدت، کانی کوزله، فرجه، پلیس راه همدان، سیدقطب، شهرک پردیس، شهرک بعثت، کوی فرهنگیان، آساوله، حاجی آباد و دوشان با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال از دیگر پروژه های امانی است که در شهر سنندج اجرا می شود.

در بخش فاضلاب نیز پروژه توسعه شبکه در جاده ساحلی، سایت اداری، روبروی هتل شادی، پادگان، آساوله، نایسر و دوشان با اعتبار ۴ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال و پروژه اصلاح شبکه فاضلاب در خیابان امام، فیض آباد، ناصرخسرو، گریزه، چهارراه چهارباغ، شهرک اندیشه، نایسر، آساوله، حاجی آباد و شهرک ارشاد با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال دیگر پروژه های امانی هستند که طی ۲ سال اخیر در شهر سنندج در حال اجرا می باشد.

گفتنی است در سالجاری چندین پروژه از محل منابع عمرانی شامل احداث مخازن، احداث ایستگاه‌های پمپاژ، خطوط انتقال و اصلاح شبکه توزیع آب در شهر سنندج وارد مدار بهره‌برداری شدند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان کردستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان کردستان

    شرکت آب و فاضلاب استان کردستان

    شرکت آب و فاضلاب استان کردستان یک شرکت در شهر سنندج می باشد

      نظرات