همدلي و همكاري روابط عمومي ها در راستاي اطلاع رساني و تبيين اهداف مديريت شهري

همدلي و همكاري روابط عمومي ها در راستاي اطلاع رساني و تبيين اهداف مديريت شهري

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري، نشست شورای روابط عمومي هاي شهرداري ساري و سازمان هاي تابعه با حضور حسين مرتضوي مدير ارتباطات و امور بين الملل شهرداري مركز استان و مديران روابط عمومي مناطق سه گانه و سازمان هاي تابعه شهرداري در محل خانه خبرنگاران شهرداری برگزار شد.

در اين نشست بر ضرورت همدلي و همكاري ميان روابط عمومي هاي مناطق و سازمان هاي تابعه در راستاي تقويت نقاط قوت و رفع موانع و مشكلات موجود در امر اطلاع رساني تاكيد شد.

برگزاري دوره هاي آموزشي تخصصي در حوزه هاي مختلف روابط عمومي نيز يكي از موضوعات بحث در اين نشست بوده است.

ضرورت ارتباط بيشتر با رسانه هاي ارتباط جمعي نظير صدا و سيما، خبرگزاري ها مطبوعات و نيز فعاليت  قوي تر در حوزه فضاي مجازي در راستاي اطلاع رساني خدمات شهرداري و نيز آگاهي بخشي به شهروندان در زمينه هاي گوناگون فرهنگي، اجتماعي و تبيين اهداف مجموعه مديريت شهري مورد تاكيد قرار گرفت.

راه اندازي كميته تبليغات براي ساماندهي حوزه تبليغات در روابط عمومي ها و بحث و بررسی در خصوص شیوه های عملکردی این کمیته جهت ایجاد وحدت رویه و هماهنگی بیشتر در این حوزه از دیگر مباحث مطوحه در این نشست بوده است.

همچنین در این جلسه به تشکیل کارگروه آسیب های شهری مورد تاکید قرار گرفته و هماهنگی های لازم برای تشکیل این کارگروه در سازمان های تابعه انجام شد.

همچنین در پایان این نشست از سیدمصطفی شجری مدیر روابط عمومی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری بعنوان "روابط عمومی فعال" تقدیر بعمل آمد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات