مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی

مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری،همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری حضرت فاطمه الزهرا(س) و گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی مراسم سوگواری با حضور بانوان شاغل در شهرداری و سازمان های تابعه و به همت امور بانوان و خانواده شهرداری ساری در مسجد علی ابن موسی الرضا(ع) برگزار شد.

راحله حاجیان مشاور امور بانوان و خانواده شهردار مرکز استان، در باب مقام شامخ زن اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) به جایگاه زن منزلت و شکوه بخشید و عفت و پاکدامنی را با استواری گستراند.

وی افزود: امروز زنان مسلمان کشورمان با الگوبرداری از این بانوی بزرگوار با عزت در تمامی عرصه ها دوشادوش مردان در راستای سربلندی و اعتلای ایران اسلامی گام بردارند.

مشاور امور بانوان و خانواده شهردار ساری ادامه داد: جامعه سالم نیازمند خانواده های سالم است و سعادت و سلامت هر جامعه در خانواده ها پی ریزی می شود؛ این زنان هستند که کانون خانواده را از انس و صفا و الفت آکنده کرده و فضای فکری، فرهنگی، دینی و گفتگوهای اجتماعی را نورانی می کنند تا عملاً درس مهر و صفا و از خود گذشتگی را از طریق فرزندان و همسران خویش به آیندگان بیاموزند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات