سرمایه گذاری در راس فعالیت های شهرداری قرار دارد

سرمایه گذاری در راس فعالیت های شهرداری قرار دارد




به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، مهندس شفیعی در نشست با معاونین و مدیران شهرداری در راستای بررسی مباحث و موضوعات مهم شهری، تاکید نمود:در بودجه سال ۹۹ شهرداری باید توجه جدی به عمران و توسعه شهر اراک شود و همچنین ترتیبی اتخاذ گردد که نسبت به تسویه بدهی های سنوات قبل که به عنوان یک میراث برای شهرداری محسوب می شود، اقدام گردد.

وی تصریح نمود: همچنین اولویت های اعلام شده از سوی شورای شهر در بودجه سال ۹۹ شهرداری، باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

مهندس شفیعی با اشاره به موضوع مهم توسعه آرامستان های شهر اراک به عنوان یکی از اقدامات آتی شهرداری، بر رفع مسایل و مشکلات موجود در مسیر این پروژه، به نحو مقتضی و لازم تاکید نمود.

ایشان در ادامه تاکید نمود: فعالیت های خوب سازمان سرمایه گذاری باید با سرعت و حساسیت بیشتری پیگیری شود و تا ۶ ماه آینده شاهد تحول شگرفی در این حوزه از عملکرد مدیریت شهری باشیم، چرا که شهرداری ها نمی توانند به راحتی با هزینه های بالا خود را اداره کنند، لذا سرمایه گذاری باید در راس فعالیت ها قرار گیرد.

مهندس شفیعی همچنین رونمایی از سامانه جمع آوری و خرید پسماندهای خشک را یکی از اقدامات ارزشمند شهرداری عنوان کرد و افزود: قطعا با اجرای موفق این طرح همراه با مشارکت شهروندان، شاهد اثرات مطلوبی در زمینه اجرای تفکیک از مبدا پسماند، در شهر اراک خواهیم بود.

شهردار اراک در پایان سخنان با تاکید بر این مهم  که سلامت در عملکرد باید سرلوحه فعالیت های شهرداری باشد، گفت: همچنین می بایست به موضوع شفاف سازی در سامانه عیان توجه بیشتری شود، تا به این طریق سطح اعتماد عمومی شهروندان به خادمین خود در مجموعه شهرداری، روز به روز فزونی یابد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات