مراسم افتتاحیه طرح داناب در استان آذربایجان شرقی برگزار شد

مراسم افتتاحیه طرح دانش آموزی نجات آب با حضور جمعی از مدیران استانی و محلی و تعدادی از دانش آموزان در بخش گوگان شهرستان آذرشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آب منطقه ای آذربایجان شرقی در این آیین که در آن میهمانانی از اداره کل آموزش و پرورش ،بخشداری ،جهاد کشاورزی ،دهیاری ،آب و فاضلاب و آب منطقه ای آذربایجان شرقی حضور داشتند، معاون پژوهشی و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی و نماینده مجری طرح احیا و تعادل بخشی آب های زیرزمینی هر یک به طور جداگانه با تشریح اهمیت و ضرورت حفظ منابع آبی و سابقه فعالیت های فرهنگی و غیر سازه ای،  بر توجه بیش از پیش معلمان ، اولیا ، مدیران مدارس و دانش آموزان به این موضوع تاکید کردند.

اجرای برنامه سرود با موضوع وحدت ملی و دفاع از حریم سرزمینی و اهمیت آب و اهدای جایزه به برندگان مسابقات و تقدیر از فعالان حوزه‌های فرهنگی به ویژه منابع آب و خاک ،از برنامه های دیگر این مراسم بود.

یادآور می‌شود طرح دانش آموزی نجات آب در سال تحصیلی ۹۸ ۹۹ در شهرستان‌های مرند و شبستر و پنج شهرستان حوضه آبریز دریاچه ارومیه ارومیه شامل آذرشهر،  اسکو، عجبشیر ،هریس و روستاهای بخش مرکزی و بخش خسروشهر از توابع شهرستان تبریز اجرا می شود.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی

    شركت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات