ارتباط تنگاتنگ واحد آمار و فناوری اطلاعات با کلیه واحدهای سازمان و نهادهای همکار

ارتباط تنگاتنگ واحد آمار و فناوری اطلاعات با کلیه واحدهای سازمان و نهادهای همکار

مسئول واحد آمار و انفورماتیک سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برقراری تعامل و همکاری دو جانبه بین این واحد و کلیه واحد های سازمان، همچنین دیگر نهادهای همکار را لازمه پیشبرد برنامه های این واحد دانست.
به گزارش روابط عمومی سازمان، مجتبی تجملیان در جلسه هیأت مدیره سازمان که هفته پیش برگزار گردید به ارائه گزارشی از عملکرد این واحد پرداخت.
وی جایگاه واحد آمار و فناوری اطلاعات در سازمان را بسیار حیاتی خواند و افزود: این واحد با کلیه واحدهای سازمان و همچنین ارگان ها و سازمان های همکار از جمله شهرداری ها و اداره راه و شهرسازی ارتباط تنگاتنگ دارد و لازم است در راستای بهبود زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری، برنامه ریزی و امور مالی همکاری های لازم با این واحد صورت گیرد.
تجملیان با بیان اهداف و برنامه هایی که در سال ۹۸ برای این واحد در نظر گرفته شده بود گفت: تمامی اولویت های سازمان به خوبی دنبال شده است و در حال حاضر برنامه های متعددی از جمله پروژه معماری سازمانی، پروژه مستند سازی شبکه و اجرای استاندارد ISMS، استقرار سامانه GIS در سازمان و قابلیت امضاء دیجیتال بر روی نقشه ها را در دست اقدام داریم.
وی در ادامه به تشریح فعالیت های این واحد در حوزه های مختلف از جمله حوزه آموزش، خدمات مهندسی ، مکاتبات اداری و حوزه زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری پرداخت.
تجملیان پروژه طراحی مجدد وب سایت سازمان را از دیگر اقدامات این واحد عنوان کرد و افزود: در این راستا اقدامات لازم جهت نیاز سنجی و جمع آوری نظرات و پیشنهادها انجام شده و فاز طراحی اولیه نیز آغاز گردیده است که تا پایان بهمن ماه سال جاری تکمیل خواهد شد.
رئیس سازمان در پایان ارائه این گزارش ، با تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در واحد آمار و انفورماتیک سازمان ، با اشاره به این مطلب که در جهان کنونی تحلیل اطلاعات مهم است گفت: هوشمندی سازمان مستند به تحلیل اطلاعات موضوع بسیار مهمی است و تصمیم خوب مبتنی بر این اطلاعات می تواند حجم زیادی ارزش افزوده ایجاد نماید.وی به فعالیت های مثبت واحد آمار و انفورماتیک سازمان اشاره نمود و از جمله این موارد را تهیه آرشیو الکترونیکی سازمان ،پروژه معماری سازمانی که منجر به تولید یک نرم افزار جایگزین برای نرم افزار موجود خدمات مهندسی سازمان می شود ، ایجاد امکان ثبت سوابق و رزومه اعضاء ، دفاتر و مجریان و تهیه داشبورد مدیریتی دانست.
لازم به ذکر است در پایان این جلسه ، اعضای هیئت مدیره از فعالیت های این واحد تقدیر و تشکر نمودند.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد یک انجمن در شهر یزد می باشد

      نظرات