فاز نخست ساخت 15 باب سرویس بهداشتی مدرن در سطح شهر گشایش یافت

فاز نخست ساخت 15 باب سرویس بهداشتی مدرن در سطح شهر گشایش یافت

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری ارومیه گفت:  فاز اول ساخت و بهره برداری سرویس های بهداشتی مدرن و تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر به بهره برداری رسید.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ رضا مشهدی کشتیبان بیان کرد:  فاز نخست ساخت 15 باب سرویس بهداشتی مدرن در سطح شهر ارومیه به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد:  این قرارداد بر اساس شیوه نامه سرمایه گذاری و بصورت مشارکتی مابین شهرداری ارومیه و کانون تبلیغاتی سیب انجام گرفته است که در آن سرمایه گذار متعهد به ساخت سرویس های بهداشتی مدرن و تابلوهای تبلیغاتی جدید درازای واگذاری منابع آنها در طول دورن مشارکت 18 ساله قرارداد است.

کشتیبان گفت:  کلیه هزینه های نگهداری، تعمیر، تامین آب و انرژی سرویس های بهداشتی و تابلوها در طول دوران مشارکت به عهده سرمایه گذار است.

وی اظهار کرد:  هدف شهرداری ارومیه از اجرای این پروژه، رفاه حال همشهریان و گردشگران بوده و استفاده از این سرویس های بهداشتی برای شهروندان کاملا رایگان خواهد بود.

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری ارومیه  بیان کرد:  شهرداری ارومیه آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات شهروندان از طریق سامانه 137 در این خصوص است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات