اقدامات موثر شرکت آب منطقه ای اردبیل در بخش آب شهرستان نمین

قبل از ظهر امروز بیست و ششم دی ماه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل در ادامه سفر خود به شهرستان نمین، با امام جمعه این شهر دیدار کرد.

امام جمعه نمین در این دیدار با اشاره به اجرای پروژه های مختلف در بخش آب شهرستان نمین گفت: اجرای کامل این پروژه ها می تواند در تامین آب شرب پایدار مردم منطقه و همچنین توسعه بخش کشاورزی تاثیر گذار باشد.

حجت‌الاسلام صفر یوسف‌زاده با اشاره به اقدامات موثر شرکت آب منطقه ای اردبیل در حفاظت و حراست از منابع آبی شهرستان نمین تصریح کرد: اجرای طرح آبرسانی نمین و عنبران از جمله پروژه های مهم در بخش آب شهرستان نمین است که با تسریع در آن می توان بخش قابل توجهی از مشکلات را حل نمود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل نیز در این دیدار از پیگیری برای تخصیص منابع مالی جهت به نتیجه رسیدن پروژه های بخش آب شهرستان نمین خبر داد و گفت: یکی از بزرگترین دغدغه ما در شهرستان نمین اجرای طرح آبرسانی نمین- عنبران و سد عنبران می باشد.

مهندس عباس جنگی مرنی همچنین با اشاره به طرح های مطالعاتی در محدوده شهرستان نمین اظهار داشت: با تمام توان برای تامین منابع مالی سدهای ننه کران و نیارق تلاش می کنیم.

# هرهفته_الف_ب_ایران

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات