ارسال کمک های انسان دوستانه مردم مشهد به مناطق سیل زده سیستان و  ...

ارسال کمک های انسان دوستانه مردم مشهد به مناطق سیل زده سیستان و ...

ارسال کمک های انسان دوستانه مردم مشهد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان/ برپایی ۵۰ پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در نقاط مختلف شهر

رییس گروه پدافند غیر عامل و پیشگیری از بحران شهرداری مشهد گفت: با تاکیدات شهردار و شورای اسلامی شهر مشهد، کمک های انسان دوستانه مردم طی روزهای آینده به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ارسال خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، وحیداکلملی در این خصوص افزود: با توجه به وقوع سیل در مناطقی از استان سیستان و بلوچستان و خسارت های وارد شده به هموطنان سیل زده با دستور شهردار و تاکیدات شورای اسلامی شهر مشهد، با مدیرکل بحران استان سیستان و بلوچستان ارتباط برقرار شد تا نسبت به تامین بخشی از ملزومات مورد نیاز هموطنان عزیزمان در این مناطق اقدام شود.
وی اضافه کرد: در مرحله اول شورای اسلامی شهر مشهد با تخصیص ۵۰۰ میلیون تومان کمک به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان موافقت و شهردار نیز دستور اعزام ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز از جمله بیل مکانیکی، کامیون، تانکر، پمپ های قوی، لجن کش و نانوایی سیار به این مناطق را صادر کرده است.
وی با بیان اینکه شهردار مشهد همچنین دستور احداث یک واحد تصفیه خانه آب در این مناطق از سوی مدیریت شهری را نیز داده است، اظهارکرد: همچنین با تاکید شهردار مشهد و همکاری جمعیت هلال احمر و کمیته امدادامام خمینی(ره) استان، ۵۰ پایگاه جمع آوری کمک های مردمی مشهد در نقاط مختلف شهر بر پا خواهد شد.
اکلملی ادامه داد: این پایگاه ها با محوریت شهرداری مشهد و با حضور ۱۰۰ نفر از نیروهای دوام ثامن درکنار نیروهای هلال احمر و کمیته امداد اقدام به جمع آوری کمک های غیرنقدی و نقدی مردم نوع دوست مشهد خواهند کرد که کمک های نقدی به حساب های کمیته امداد و هلال احمر واریز و کمک های غیر نقدی نیز از طریق شهرداری مشهد به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد.
رییس گروه پدافند غیر عامل و پیشگیری از بحران شهرداری مشهد گفت: همچنین در پنج پایگاه واقع در میدان شهدا، میدان جانباز، تقی آباد، بولوارهای هاشمیه و سجاد برنامه های ویژه ای از سوی سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد برای جلب مشارکت مردم برگزار می شود.
وی افزود: طی روزهای آینده نیز کامیون هایی حامل اقلام مورد نیاز هموطنان سیل زده اهدایی شهرداری مشهد به نمایندگی از مردم این شهر؛ شامل پتو، چادر، انواع کنسرو و آب معدنی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اعزام می شود.

مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات