پیش بینی بارش باران و برف از فردا بعدازظهر در استان

پیش بینی بارش باران و برف از فردا بعدازظهر در استان

پیش بینی بارش باران و برف از فردا بعدازظهر در استان

اداره کل هواشناسی خراسان رضوی برای اغلب نقاط استان از جمله شهرستان مشهد بارش پراکنده برف و باران را از فردا بعدازظهر پیش بینی کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، براساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، با بررسی نقشه‌ها و تصاویر ماهواره هواشناسی طی ۴۸ ساعت آینده، همچنان شاهد تشکیل مه (به ویژه در ساعات شب و اوایل وقت)، کاهش دید و یخبندان در محورها و مسیرهای استان و نیز افزایش آلاینده های جوی و غبار محلی در مناطق صنعتی و شهرهای بزرگ از جمله مشهد خواهیم بود.
ضمن اینکه طی بعد از ظهر امروز تا اوایل وقت فردا افزایش ابرناکی و احتمال بارش های پراکنده در نواحی شمالی استان نیز دور از انتظار نخواهد بود. از بعد از ظهر روز شنبه با تقویت و گسترش سامانه بارشی بر روی استان، افزایش ابرناکی، افزایش سرعت وزش باد و به تدریج در سطح استان بارش باران و برف پیش‌بینی می ‌شود.
طی ۲۴ ساعت گذشته زاوه با کمینه دمای ۱۵- درجه سانتیگراد سرد‎ ترین و درگز با بیشینه دمای ۹ درجه سانتیگراد گرم ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. در این مدت کمینه و بیشینه دمای شهر مشهد به ترتیب ۴- و ۴+ درجه سانتیگراد بوده است.
همچنین آسمان امروز پنجشنبه شهرستان مشهد، کمی تا قسمتی ابری گاهی افزایش ابر با وزش باد و غبار محلی، در ارتفاعات با احتمال بارش پراکنده پیش بینی می شود،دمای هوای امروز مشهد درگرمترین زمان ۴درجه سانتیگراد که درسردترین زمان به ۴درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات