امید ما به گروه‌های تسهیلگری بیشتر از امیدی است  ...

امید ما به گروه‌های تسهیلگری بیشتر از امیدی است ...

امید ما به گروه‌های تسهیلگری بیشتر از امیدی است که به سرمایه‌گذاران داریم

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، احمد نوروزی در حاشیه بازدید رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر مشهد از منطقه ثامن شهرداری با بیان اینکه تغییر رویکرد نسبت به بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی یکی از مهمترین اقدامات شورای پنجم است، اظهارکرد: سعی و تلاش ما بر این بوده که بجای تعریف پروژه‌های بزرگ در بافت، به استثناء آنچه که در گذشته تعریف شده و تعهد ایجاد کرده است، مبنا حضور و جلب مشارکت ساکنان و مردم و حتی بازگرداندن ساکنانی که منطقه را ترک کرده‌اند، باشد.

وی افزود: در حال حاضر 6 گروه تسهیل‌گر در منطقه ثامن پیش‌بینی شده تا در تعامل با مردم و با بهره‌گیری از فرصت املاکی که حتی در گذشته خریداری شده، بتوانند مشارکت کنند و واحدهایی برای آنها ساخته شود.

نوروزی با بیان اینکه امید ما به گروه‌های تسهیلگری بیشتر از امیدی است که به سرمایه‌گذاران در بافت داریم، گفت: اگر مردم وارد صحنه شوند، مشارکت کنند و ارزش افزوده نصیب آنها شود، خیلی سریعتر می‌توان بافت اطراف حرم مطهر رضوی را بازسازی کرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شورای شهر مشهد تصریح کرد: آنچه که طی دو سال و نیم اخیر در منطقه ثامن انجام شده، چندین برابر اقداماتی است که در گذشته و در سایر ادوار مدیریت شهری انجام شده است؛ براساس تاکیدات شورای شهر، شهرداری منطقه، سرمایه و امکانات خود را بجای خرید املاک برای پروژه‌های مختلف، صرف پروژه‌های زیرساختی کرده و لذا تحول عظیمی را در بافت شاهدیم.

نوروزی همچنین اظهار امیدواری کرد تا خیابان شارستان، ره‌باغ‌ها و خیابان‌های شعاعی اطراف حرم مطهر تا سال 1400 به بهره‌برداری برسند و در اختیار زائران و مجاوران قرار گیرد.

وی در پایان تصریح کرد: بدون شک با تکمیل و به بهره‌برداری رسیدن پروژه های یاد شده، شهروندان و زائران تغییر بیشتری را شاهد خواهند بود و احساس طراوت بیشتری خواهند کرد تا فضای زندگی بهتری ایجاد شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات