تسریع در پیشرفت طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامونی  ...

تسریع در پیشرفت طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامونی ...

تسریع در پیشرفت طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامونی حرم مطهر با جلب اعتماد مردم

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، حمیدرضا موحدی‌زاده در حاشیه بازدید رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر مشهد از پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن با بیان اینکه به استناد شواهد و پیشرفت‌هایی که طی دو سال و نیم اخیر در این منطقه شاهدیم، تحرک بیشتری در ساخت‌وساز و رفع موانع و تعیین تکلیف پروژه‌های عمرانی منطقه شاهد هستیم، اظهارکرد: متاسفانه برخی رویکردها در گذشته سبب شده تا اعتماد شهروندان و مردم نسبت به شهرداری و تعهدات آن از بین برود.

موحدی‌زاده افزود: از ابتدای فعالیت شورای پنجم سعی کردیم با مذاکره مستقیم و گفتگوی بی‌واسطه با مردم، این اعتماد را بازگردانیم و مجدد جلب کنیم؛ در همین راستا، نشست های مختلفی با مردم در مساجد، مدارس، ائمه جماعات و افراد اثرگذار داشتیم.

وی با بیان اینکه سیاست مدیریت شهری مشهد در این دوره حفظ ساکنان بومی و مهاجرت معکوس شهروندانی است که از این منطقه رفته‌اند، گفت: عمران و آبادانی شهر با حضور مردم معنا و مفهوم می‌یابد.

نایب رئیس شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: دفاتر تسهیلگری هم می‌توانند در افزایش مشارکت مردمی و جلب اعتماد آنها نقش بسزایی داشته باشند.

موحدی‌زاده در پایان افزود: امیدواریم طی سال آینده اقدامات موثرتری در جهت نوسازی و بهسازی بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی انجام دهیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات