عضو شورای شهر شیراز در دیدار با اهالی درب شیخ: رفع مشکلات محلات بافت فرسوده شیراز را پیگیری می‌کنیم

عضو شورای شهر شیراز در دیدار با اهالی درب شیخ: رفع مشکلات محلات بافت فرسوده شیراز را پیگیری می‌کنیم

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، « محمد تقی تذروی » در دیدار مردمی با اهالی محله درب شيخ در مسجد امام سجاد (ع)، با ارائه‌ی گزارشی از عملكرد شورای شهر و شهرداری شیراز، به بررسی مسائل و مشکلات اهالی این محله در منطقه 8 پرداخت.
بر پایه توضیحات آقای تذروی، اهالی محله درب شیخ در این دیدار، با اشاره به حضور معتادان متجاهر و كارتن‌خواب‌ها در كوچه و خرابه‌های این بافت قديمی و فروش مواد مخدر به صورت آشکار در تمامی ساعات شبانه‌روز و ایجاد ناامنی برای خانواده‌ها و عابران، خواستار تخريب خانه‌های مخروبه و محل تجمع معتادان شدند.
پاكسازی معابر از ضايعات و نخاله‌های ساختمانی در کوچه‌ها و خيابان کم عرض شيخ روزبهان به منظور تردد دوطرفه خودروهای عبوری و رفع محدودیت تردد در كوچه‌ها به منظور امدادرسانی به موقع خودروهای امدادی و آتش‌نشانی از دیگر خواسته‌های اهالی این محله بود.
به گفته تذروی، در این دیدار همچنین مسائل دیگری همچون رفع آبگرفتگی معابر، اختلاف سطح و عدم شيب‌بندی مناسب برای آب‌های سطحی در هنگام بارندگی نیز مطرح شد.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز در پایان این دیدار، با اذعان به مشکلات اهالی این منطقه، از پیگیری برای رفع این مشکلات با هماهنگی شورای شهر و شهرداری منطقه خبر داد.
تذروی تأکید کرد: شناسایی و پیگیری مشکلات عموم شهروندان وظیفه‌ی نمایندگان آنها در شورای شهر و رفع مشکلات نیز وظیفه‌ی شهرداری است و ما رفع مشکلات ساکنان بافت فرسوده شیراز ازجمله اهالی درب شیخ را نیز در دستور کار قرار خواهیم داد.
پایان خبر/

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات