طرح بسته‌بندی بهداشتی گوشت‌های کشتارگاه افتتاح شد

طرح بسته‌بندی بهداشتی گوشت‌های کشتارگاه افتتاح شد

به گزارش شهریار، مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز در این آیین گفت: با مساعدت شهردار محترم تبریز توانستیم با راه اندازی خط بسته بندی گوشت کشتارگاه تبریز گام بزرگی در راستای اصلاح الگوی مصرف، سلامت و امنیت غذایی شهروندان قطعه بندی گوشتهای شناسنامه دار در قالب بسته بندی با نصب شناسنامه برروی آنها و با قیمت مناسب برای شهروندان برداریم.

کریم قدرتی افزود: خط تولید بسته بندی با مشارکت و تامین گوشت توسط بخش‌های خصوصی در محلی که در این خصوص آماده سازی و تجهیز شده است، افتتاح و با نظارت کامل دامپزشکی و این سازمان به بهره برداری رسید.

قدرتی اظهار امیدواری کرد: خوشبختانه با اجرای طرح‌های متنوع و افزایش کشتار در روزهای آتی شاهد افت قیمت گوشت نیز بودیم.

مدیرعامل سازمان کشتارگاه تبریز تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به حساسیت امنیت غذایی و سلامت شهروندان، پشتیبانی  و نظارت خوبی از طرف  شورای اسلامی محترم شهر تبریز و اداره کل دامپزشکی و سایر دستگاه های نظارتی بصورت  مداوم  و دوره ای انجام می گیرد و امیدوارم با حمایت های شهردار محترم و اعضای محترم شورای شهر و همچنین تلاش شبانه روزی همکاران خدوم کشتارگاه بتوانیم روزبه روز به اهداف خود  در پیشبرد سلامت غذایی و بهداشت همشهریان نزدیکتر شویم.

قدرتی با بیان این که گوشت قرمز بخش عمده ای از سبد غذایی خانوارهای شهرستان تبریز را تشکیل می دهد گفت: بر این اساس باید تلاش کرد  فرآوری، بسته بندی، حمل ونقل، توزیع و عرضه این محصول با کمترین قیمت و بصورت کاملا بهداشتی در اختیار مصرف کننده قرار گیرد.

بسته بندی گوشت جهت استفاده خانوارها در بسته های نیم کیلویی، یک کیلویی و دوکیلویی و همچنین برای مصارف رستورانها و اماکن خدمات غذایی در بسته ها بزرگتر نیز توزیع می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات