اکبرزاده شهردار خوی:  اجرای عملیات نمک پاشی و برف روبی از سوی 34 اکیپ خدمات شهری شهرداری

اکبرزاده شهردار خوی: اجرای عملیات نمک پاشی و برف روبی از سوی 34 اکیپ خدمات شهری شهرداری

اکبرزاده شهردار خوی:  اجرای عملیات نمک پاشی و برف روبی از سوی 34 اکیپ خدمات شهری شهرداری

محرم اکبرزاده در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی اظهار داشت: بیش از 34 اکیپ برف روبی با ماشین آلات و خودروهای مختلف سبک و سنگین بصورت شبانه روزی در سطح شهر به عملیات برف روبی اقدام میکنند .

شهردار خوی افزود : با توجه به آغاز بارشهای برف طی روزهای جاری، ستاد زمستانی شهرداری اقدام بر اساس چارت تعیین شده این ستاد، اقدامات مختلفی را بطور همزمان در سطوح مختلف شهر در دستور کار خود قرار داده و اکیپ های مختلف  از آغاز ساعات اولیه بارش های برف نسبت به اجرای عملیات برف روبی و نمک پاشی نمودند.

محرم اکبرزاده افزود : تعداد 34 اکیپ برف روبی در سطح نواحی چهارگانه خدمات شهری  با تجهیزات وماشین آلات  متعدد به صورت مستمر نسبت به برف روبی، بازگشایی و نمک پاشی معابر و کوچه ها اقدام می کنند.

وی با اشاره به جلسات مختلف ستاد زمستانی شهرداری در اواخر پاییز اضافه کرد: ستاد زمستانی شهرداری خوی هر سال بر اساس نیاز سنجی های مختلف و تلاش برای گسترده سازی خدمات زمستانی افزود: ستاد زمستانی شهرداری خوی اواخر پاییز سال جاری جلسات متعددی را تشکیل داده و بر اساس نیازهای مناطق، اولویت بندی و اقدامات سریع زمستانی، مصوبات مختلفی داشته است.

معاون خدمات شهری  شهرداری خوی نیز افزود: دپوی مخلوط نمک و ماسه در مناطق مختلف و نواحی چهارگانه شهرداری طی اواخر پاییز صورت گرفته و بر اساس چارت تعیین شده از اولین ساعات بارش در چهار ناحیه خدمات شهری اقدامات برف روبی آغاز شده و همچنان بصورت مستمر این اقدامات در دست اجراست.

ابراهیم خلیل گلصنم لو گفت: با توجه به اهمیت بازگشایی معابر و خیابانهای اصلی شهر برای تردد شهروندان و خودروها، انجام علمیات برف روبی در این معابر با اولویت اصلی در دست اجراست و بزودی بخشی از معابر و کوچه ها نیز با کاهش بارش برف انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد : یکی از مشکلات ایجاد شده در سالهای گذشته در سطح کوچه های شهر ریختن برف پشت بام ها به معابر برف روبی شده بود که موجب اجرای دوباره پاکسازی شده و سرعت کاری پاکسازی سایر کوچه ها را نیز با کندی مواجه ساخت.

معاون خدمات شهری شهرداری خوی از شهروندان خواست تا امسال نیز با همکاری بیشتر در امر برف روبی با شهرداری در تسریع عملیات های برف روبی همراهی نمایند .

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

لینک اصل خبر در سایت شهرداری خوی

    منبع خبر

    شهرداری خوی

    شهرداری خوی

    شهرداری خوی یک شهرداری در شهر خوى می باشد

      نظرات