بهره‌برداری از 3 پروژه برق‌رسانی روستایی در استان چهارمحال و بختیاری

بهره‌برداری از 3 پروژه برق‌رسانی روستایی در استان چهارمحال و بختیاری

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "مهرداد رحیم‌پور" مدیر امور برق شهرستان کیار با اعلام این خبر گفت: سه پروژه برق‌رسانی به منطقه سبزکوه، تبدیل سیم به کابل و بهینه‌سازی شبکه برق روستای معدن و جابه‌جایی ترانسفورماتور و شبکه 20 کیلوولت روستای گاوتوت، جمعا با اعتباری افزون‌بر 9800 میلیون ریال، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
وی در رابطه با پروژه برق‌رسانی به منطقه سبزکوه گفت: این پروژه با احداث 4.5 کیلومتر شبکه 20 کیلوولت با اعتباری در حدود 7500 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید که با اجرای آن ایستگاه BTS  تلفن همراه این منطقه نیز برق‌دار شد.
رحیم‌پور با اشاره به رفع‌تصرف حریم محل ساخت مسجد روستای گاوتوت افزود: به همین منظور ترانسفورماتور و شبکه 20 کیلوولت این روستا جابه‌جا و بهینه‌سازی شد که بهبود مبلمان شهری و رفع حریم نقاط حادثه‌خیز را در پی داشته است.
مدیر امور برق شهرستان کیار، پروژه تبدیل سیم به کابل شبکه فشار ضعیف روستای معدن مشایخ را از دیگر پروژه‌های اجرایی عنوان کرد و افزود: این پروژه به‌طول 3.5 کیلومتر و با اعتباری افزون‌بر 2000 میلیون ریال با هدف رفع افت ولتاژ، کاهش تلفات برق و رفع حریم اجرا شد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات