اطلاعیه معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد

اطلاعیه معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد

معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد در پی  نقص فنی، وجود مشکلات نرم افزاری و  اختلال ایجاد شده در سرویس قراردادهای سامانه فاش اطلاعیه صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، متن اطلاعیه به این شرح است؛ "شفافیت و پاسخگویی رکن اساسی در سیاست های جاری معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد می باشد و ما همواره خود را پایبند به این عهد با مردم می دانیم.
در این راستا از ابتدای شروع به کار دوره جدید مدیریت شهری، با راه اندازی سامانه فاش(فضای اطلاعاتی شفاف) سعی بر ایجاد ارتباط مستقیم دوسویه با شهروندان و اشتراک کلیه اطلاعات و مستندات، که پیش از این با مهر محرمانه از دسترس عموم خارج بود داشته ایم و همچنان در این مسیر حرکت می کنیم.
متاسفانه روز گذشته به دلیل ایراد نرم افزاری و نقص فنی، اتصال یکی از سامانه های مرتبط با سامانه فاش(سامانه قراردادها) قطع گردید، که با پیگیری های به عمل آمده این ایراد نرم افزاری در ساعات پایانی شب گذشته مرتفع و مجددا کلیه داده های سامانه در اختیار شهروندان محترم قرار گرفت.
بر خود لازم می دانیم که به دلیل قصور و خطای پیش آمده از شهروندان گرامی عذرخواهی می نماییم.
همچنین از رسانه هایی که در راستای توسعه و پیشبرد شفافیت،‌بلافاصله پس از اختلال در سامانه نسبت به اطلاع رسانی و پیگیری آن اطلاع رسانی نمودند، نهایت قدردانی را می نماییم. بدون شک این مهم نشان از اهمیت و موفقیت این سامانه دارد.
یقین بدانید با اینکه در ابتدای مسیر شفافیت قرار داریم، ولی لحظه ای از اصول بنیادین خود در جهت منافع شهروندان پاپس نخواهیم کشید و با همین پشتوانه ادامه مسیر خواهیم داد."

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات