بهره‌برداری از باغ ویژه بانوان بوستان وکیل‌آباد  ...

بهره‌برداری از باغ ویژه بانوان بوستان وکیل‌آباد ...

بهره‌برداری از باغ ویژه بانوان بوستان وکیل‌آباد در بهار 99

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، حمیدرضا موحدی‌زاده در حاشیه جلسه کمیته نظارتی شماره یک شورای شهر که در منطقه 9 شهرداری برگزار شد، با اشاره به بوستان وکیل‌آباد، اظهارکرد: مشاور طرح تفصیلی برای این مجموعه 7 باغ مشخص کرده که تمام اقدامات شهرداری نیز در قالب همین طرح انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از باغ‌ها، ویژه بانوان درنظر گرفته شده است، گفت: مساحت کل بوستان وکیل‌آباد، 70 هکتار بوده که از این وسعت، 6 هکتار آن در اختیار بانوان قرار خواهد گرفت.

موحدی‌زاده خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی ساخت باغ ویژه بانوان از اواسط سال گذشته آغاز شده که 80 درصد عملیات مربوط به محوطه انجام شده است.

عضو کمیته نظارتی شماره یک شورای شهر مشهد با بیان اینکه توپوگرافی خاص محدوده پارک وکیل‌آباد و اختلاف ارتفاع سطح سبب شده تا یکی از زیباترین پارک‌های ویژه بانوان شهر را داشته باشیم، افزود: در این بخش مسیر ویژه دوچرخه، رستوران، فضاهای فرهنگی و ورزشی و ... نیز پیش‌بینی شده است.

موحدی‌زاده در پایان گفت: فاز نخست این پارک در بهار 99 به بهره‌برداری می‌رسد و در اختیار بانوان قرار خواهدگرفت تا گامی امیدبخش و تاثیرگذار در جهت رفاه بیشتر زنان و دختران و پویایی، تحرک و نشاط آنها برداشته شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات