۲5۰ مترمربع تابلوی راهنمای مسیر جدید تا پایان سال جاری در سطح شهر نصب می شود

۲5۰ مترمربع تابلوی راهنمای مسیر جدید تا پایان سال جاری در سطح شهر نصب می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ جهانگیری گفت: طراحی، ساخت و نصب تابلوهای راهنمای مسیر از جمله دستورکارهای سازمان به شمار می رود که به دلیل نقش تابلوهای راهنمای مسیر در حوزه حمل و نقل و ترافیک بخش قابل توجهی از اعتبارات سازمان را به خود اختصاص می دهد.

وی افزود: طراحی، ساخت و نصب تابلوهای ترافیکی سطح شهر قزوین براساس نقشه جامعی که از طریق بازدیدهای میدانی و بررسی های انجام گرفته تهیه شده است، انجام می شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین عنوان کرد: براین اساس تا پایان سال جاری باید حدود 250 مترمربع تابلوی راهنمای مسیر جدید در ۲۰ محل از سطح شهر نصب شود.

جهانگیری تصریح کرد: برخی از این نقاط شامل بلوار اسدآبادی، بلوار میرعماد، بلوار غدیر، بلوار سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، میدان مادر، بلوار شهید آیت الله مطهری و تقاطع ۲۲بهمن است.

وی خاطرنشان کرد: اعتبار لازم برای ساخت و نصب هر مترمربع تابلوی راهنمای مسیر به طور میانگین ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است و هزینه زیادی برای آن صرف می شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین یادآور شد: با توجه به نقش تابلوهای ترافیکی در هدایت رانندگان در سطح شهر و هزینه بر بودن این قبیل پروژه ها از شهروندان عزیز تقاضا داریم در نگهداری از این تجهیزات ترافیکی نهایت همکاری را با این سازمان داشته باشند.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات