ساماندهی مشاغل مزاحم و صنوف آلاینده در دستور کار قرار می گیرد

ساماندهی مشاغل مزاحم و صنوف آلاینده در دستور کار قرار می گیرد

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی، از شناسایی و ساماندهی مشاغل مزاحم و صنوف آلاینده در آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، محمود ایرانمنش گفت: بعضی از مشاغل به دلیل مزاحمت‌های زیست محیطی، مشاغل مزاحم و صنوف آلاینده محسوب می‌شوند و بیشتر، رفاه و آسایش شهروندان را تحت الشعاع خود قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: این مشاغل از نظر مكان یابی مشكل دارند و در بافت مسكونی و بافت‌های غیر متجانس قرار گرفته‌اند و برخی دیگر به واسطه ضعف تكنولوژی و یا تعدد واحدهای كارگاهی به صورت كالبدی و محیطی، مزاحمت‌هایی را برای بافت شهری ایجاد می كنند.

ایرانمنش، ایجاد مزاحمت در ساختهای همجوار، آلودگی‌های صوتی و بروز مسائل ترافیكی و اكولوژی شهری را به عنوان دیگر مسائل و مشکلات این مشاغل اعلام کرد و گفت: به زودی در نشستی که با شهرداران مناطق برگزار می‌شود، چهار زمین در چهار منطقه شهری که به بزرگراه دسترسی دارند، شناسایی و مشاغل مزاحم و صنوف آلاینده به این نقاط منتقل می شوند.

وی تاکید کرد: کار ساماندهی مشاغل آلاینده به‌صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است و امیدواریم بتوانیم با اجرای این طرح در زیباسازی چهره شهر و سلامت شهروندان نقش مهمی را ایفا کنیم .

نجمه ابراهیمی نژاد

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات