ایستگاه یک و دو آتش‌نشانی کرمان تخریب و مجددا ساخته می‌شوند

با توجه به فرسودگی تعدادی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر کرمان :

ایستگاه یک و دو آتش‌نشانی تخریب و مجددا ساخته می‌شوند

شهر کرمان نیازمند 7 ایستگاه جدید آتش نشانی

مدیرعامل سازمان آتش نشانی  و خدمات ایمنی شهر کرمان، از ساخت ایستگاه‌های یک و دو آتش‌نشانی شهر کرمان به زودی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، رضا میرزایی با بیان اینکه ساختمان تعدادی از ایستگاه‌های آتش نشانی شهر کرمان، فرسوده است و بیش از 25 سال از احداث آنها می‌گذرد، ادامه داد: با توجه به اینکه این ایستگاه‌ها در نقاط مرکزی و حساس شهر قرار دارند و باید علاوه بر مقاوم بودن به فضاهای جدیدی مجهز شوند، بر همین اساس ایستگاه‌های شماره یک واقع در میدان قرنی (شهدای نیروی انتظامی) و ایستگاه شماره دو واقع در بولوار شهید صدوقی (جاده تهران)  باید تخریب و مجددا ساخته شوند.

وی گفت: با حمایت شهردار کرمان،عملیات ساخت این دو ایستگاه به زودی آغاز خواهد شد.

میرزایی در بخش دیگری از صحبت های خود به ساخت ساختمان مرکزی سازمان آتش‌نشانی شهر کرمان نیز اشاره کرد و افزود: تلاشمان بر این است که با حمایت‌های شهردار کرمان، ساختمان جدید آتش نشانی در چند طبقه و با بخش های مختلف به خصوص بخش آموزش ساخته شود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به جمعیت 850 هزار نفری شهر کرمان، گفت: بر اساس استانداردهای جهانی به ازای هر 50 هزار نفر باید یک ایستگاه آتش نشانی ساخته شود .

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان ادامه داد: هم اکنون 10 ایستگاه آتش‌نشانی در شهر کرمان فعال است وخوشبختانه توانسته‌ایم حوادث شهر کرمان را پوشش دهیم ولی  برای رسیدن به استانداردهای جهانی، باید هفت ایستگاه دیگر در شهر کرمان با توجه به پراکندگی و افزایش  جمعیت و آمار حوادث مترقبه و غیرمترقبه ساخته شود.

نجمه ابراهیمی نژاد

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات