از دیدار مردمی شهردار ساری تا نشستن پای درد دل شهروندان

از دیدار مردمی شهردار ساری تا نشستن پای درد دل شهروندان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، مسجد صاحب‌الزمان (عج) بلوار کشاورز ، میعادگاه همیشگی مردم این منطقه و محل قرار شهردار با شهروندان است و این بار شهردار ساری و معاونان او با حضور در این مسجد برآنند پاسخگوی مشکلات جمع کثیری از مردم باشند تا به وعده‌ای که از قبل دادند؛ لبیک بگویند.

پیش از آنکه مردم مشکلات خود را مطرح و یا در برگه‌هایی که به آنها داده شد یادداشت کنند، « حجت الاسلام و المسلمین تقوی» امام جماعت این مسجد ضمن خیر مقدم به شهردار و کارکنان این نهاد خدمات‌رسان که برای پیگیری مشکلات مردم دراین مکان مقدس گرد هم آمده بودند؛ قدردانی کرد.

او با بیان اینکه در شرایطی که مردم با مشکلات اقتصادی زیادی مواجهند حل مشکل یک نفر نیز بسیار ارزشمند است ، از مدیریت شهری و دیگر مدیران شهرداری بواسطه حضور در جمع مردم و پاسخگویی به مطالبات آنان باری دیگر قدردانی کرد و این دیدار را به فال نیک گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین تقوی گفت:برگزاری برنامه‌های ملاقات مردمی شهردار و مدیران وی با شهروندان مناطق باعث کاهش فاصله میان مردم با مدیران شهری می‌شود.

اما زنان و مردانی که به امید حل مشکلات و تحقق مطالبات خود دور هم گرد آمدند و منتظرند تا مشکلات خود را با شهردار شهرشان مطرح کنند و شهردار نیز با صبر و حوصله در فضای صمیمانه پاسخگوی درخواست‌های مراجعین بود و در صورت نیاز، درخواست‌شان را به مدیران حاضر ارجاع می داد که در غالب موارد همانجا به نتیجه می‌رساند و لبخند رضایت را روی لب‌شان می‌نشاند.

البته برخی از مشکلات که نیاز به بررسی بیشتر داشتند در زُمره کارهایی قرار گرفت که نیاز به پیگیری‌های بیشتر داردو دردستور کار شهرداری در اسرع وقت قرار گرفت.

بدیهی است حل تمامی مشکلات مردمی در بازه زمانی کوتاه میسر نیست، اما حضور شهردار در میان مردم ، ضمن تکریم ارباب رجوع، آرامش روحی و روانی شهروندان را در رسیدگی به مشکلاتشان در پی دارد.از این رو شهردار ساری دیدار مردمی خود را با تاسی از این مهم و مهم تر از آن تکریم و احترام انسان در دستور کار قرار داده تا از نزدیک مشکلات و مطالبات مراجعین را بررسی و در صورت امکان مرتفع کند.

اما پایان این دیدار بیاناتی بود که شهردار ساری ایراد کرد: حضور مسئولین در شرایط کنونی در بین مردم و پیگیری مشکلات مردم با تاسی از منویات مقام معظم رهبری است و ما نیز بر خود وظیفه می‌دانیم در این راستا مشکلات مردم را پیگیری کنیم.

علاوه بر ملاقات عمومی، شهروندان می توانند در طول سال با شماره گیری 137 می‌توانند مشکلات ، انتقادات و پیشنهادات خود را با شهرداری در میان بگذارند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات