همکاری مدیریت شهری ساری با کانون پرورش فکری کودکان مازندران

همکاری مدیریت شهری ساری با کانون پرورش فکری کودکان مازندران

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری ساری، محمدعلی یزدان‌ شناس مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان استان مازندران با حضور در دفتر عباس رجبی شهردار ساری با وی دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست مشترک که علیجان شمشیربند رئیس شورای اسلامی شهر ساری و کوروش یوسفی عضو این شورا نیز حضور داشتند بر تعامل دوسویه این دو نهاد در جهت ارتقای فعالیت‌های فرهنگی تاکید شد.

محمدعلی یزدان شناس مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان استان مازندران در این نشست اهداف، رویکردها و اقدامات این کانون راتشریح کرد و خواستار همکاری بیشتر شهرداری با این کانون شد.

عباس رجبی شهردار ساری نیز با اشاره به ظرفیت‌های کانون پرورش فکری کودکان استان مازندران و اهمیت موضوع فرهنگی در بین شهروندان، بر تعامل و همکاری با این کانون تاکیدکرد.

رجبی مقوله فرهنگ و توجه به مباحث اجتماعی را یکی از ضروریات مدیریت شهری دانست و افزود: در صورت تصویب شورای اسلامی شهر ساری کمک سالانه شهرداری به این کانون در دستورکار قرار می‌گیرد.

علیجان شمشیربند رییس شورای اسلامی شهر ساری نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت توجه ویژه به مقوله فرهنگ گفت: شورای اسلامی شهر از فعالیت های فرهنگی حمایت خواهد کرد و اعضای این شورا همواره تلاش می کنند تا در راستای ارتقای فرهنگ مرکز استان گام های موثری بردارند.

کوروش یوسفی عضو شورای اسلامی شهر نیز در این دیدار اظهار داشت: عباس رجبی شهردار مرکز استان به مقوله فرهنگ توجه ویژه داشته و همه مسئولان امر نیز باید در زمینه ترویج و ارتقاء سطح فرهنگ شهروندان و خصوصاً کودکان و نوجوانان همراه و همگام باشند


لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات