اولویت اجرای سه پروژه زیرگذر میدان مقاومت، میدان امام خمینی(ره) و پل ش...

اولویت اجرای سه پروژه زیرگذر میدان مقاومت، میدان امام خمینی(ره) و پل ش...




به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، در جلسه این هفته کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورا که صبح امروز به ریاست طوفان محمدی و با حضور اعضای شورا، معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری، مدیران اداره املاک و مستغلات، ارتباطات و امور بین الملل و بودجه شهرداری برگزار شد، طوفان محمدی با اشاره به رد صلاحیت های گسترده شورای نگهبان در انتخابات مجلس گفت: خواهشمندیم شورای نگهبان در جهت کمک به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و رضايت نظر همه افراد، در این خصوص تجدید نظر نماید.

سپس در این جلسه به بررسی تقاطع های غیرهمسطح شهر اراک پرداخته شد که معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری گفت: پروژه های عمرانی باید بر اساس اولویت ها و طرح تفصیلی با کمک شورای شهر انتخاب و مراحل اجرایی آن آغاز شود. وی در ادامه بودجه های برآورد شده در پروژه های شهید کاوه نبیری، زیرگذر میدان امام خمینی(ره) ،رینگ شهری آرامستان، زیرگذر میدان مقاومت، پل شهید صیدی را اعلام تا اعضای کمیسیون نسبت به انتخاب اولویت این پروژه ها اقدام نمایند.

در ادامه جلسه پاکزاد مدیر بودجه شهرداری با اشاره به بودجه مصوب شهرداری افزود: می بایست جهت اجرایی شدن این پروژه ها حتما از طریق جذب سرمایه گذار اقدام نمود تا روند اجرایی کار آغاز شود، چرا که بودجه شهرداری برای اجرای این پروژه ها کافی نمی باشد.

در ادامه اعضا شورا در خصوص روند آغاز و اجرای این پروژه ها و نحوه اختصاص بودجه، به بحث و تبادل نظر پرداختند و در نهایت اعضا به سه پروژه زیرگذر میدان مقاومت، میدان امام خمینی(ره) و پل شهید صیدی جهت اجرایی شدن مراحل کار رای مثبت دادند.

در ادامه نیز موضوع املاک تملک نشده در خیابان سیدالشهدا(ع) به سمت خيابان دانشگاه به طول حدود ٣٦٠ متر، مورد بررسی قرار گرفت و وروانی مدیر اداره املاک شهرداری توضیحاتی در این خصوص ارائه و مقرر شد ردیف بودجه خرید این املاک در سال ۹۹ در نظر گرفته شود، همچنين تملک املاک خيابان ادبجو به سمت خيابان شهدا (كشتارگاه) در اولويت بعدی قرار گرفت و می توان گفت این مقوله به باز شدن رينگ سوم شهری در آینده کمک خواهد نمود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات