با حضور معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری گیلان؛ موانع ومشکلات پروژه های عمرانی شهرستان شفت بررسی ش...

با حضور معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری گیلان؛ موانع ومشکلات پروژه های عمرانی شهرستان شفت بررسی ش...

در جلسه بررسی موانع ومشکلات پروژه های عمرانی شهرستان شفت که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، فرماندار و مدیرکل راه وشهرسازی گیلان برگزار شد، رفع سریع موانع ومشکلات مالی مورد تاکید قرارگرفت.
به گزارش اداره ارتباطات واطلاع رسانی راه وشهرسازی گیلان ماکان پدرام مدیرکل راه وشهرسازی گیلان در این جلسه با ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه ملاسرا- شفت، تامین مصالح را مهمترین مشکل اجرای این پروژه برشمرد وگفت: درحال حاضرعلت کندی این پروژه نبود مصالح است که امیدواریم این مشکلات با همکاری دستگاه های مرتبط رفع شود تا بتوانیم این پروژه را به سرانجام مطلوب برسانیم.
وی عدم تامین اعتبار را ازدیگرعوامل مهم درکندی پروژه‌ها برشمرد و افزود: اگر اعتبارات لازم در بخش پروژه‌های راه‌سازی در زمان مقرر تامین شود به طور طبیعی سرعت اجرای پروژه‌ها طبق روال پیش می‌رود وکار به تاخیر نمی‌افتد.
مدیرکل راه وشهرسازی گیلان درصد برخورداری ازآسفالت راه های روستایی استان گیلان را بالغ بر 56.8 درصد عنوان کرد وافزود: شاخص آسفالت راه های روستایی در شهرستان شفت 66.86درصد است که از سطح میانگین استانی بالاتر است.
وی با اشاره به مطالبات 10 میلیارد تومانی پیمانکاران در این شهرستان، تصریح کرد: در حال حاضر 5 پروژه آسفالت راه روستایی و2 دستگاه پل ارتباطی در این شهرستان در دست اجراست که با توجه به شرایط اقتصادی، پیمانکاران بدون دریافت هیج وجهی در حال انجام این پروژه ها هستند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان

    اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات