زمینه بازگشت افرادی که احراز صلاحیت نشدند به انتخابات مجلس فراهم شود

زمینه بازگشت افرادی که احراز صلاحیت نشدند به انتخابات مجلس فراهم شود

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر، علیرضا نصر اصفهانی صبح یکشنبه در صد و دهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه پنجشنبه هفته گذشته سالروز شوراهای آموزش و پرورش بود، اظهار امیدواری کرد که روز به روز بیشتر به کار شورایی توجه کنیم و بپذیریم که کار شورایی جهت تسهیل امور و اتخاذ تصمیمات بهتر است.

وی با بیان اینکه در آموزه‌های دینی به شورا و مشورت تاکید شده است، افزود: باید از این ظرفیت در جامعه بیشتر بهره ببریم تا جلوی خطاهای بیشتر را بگیریم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در استان اصفهان ارتباط بسیار خوبی را با شورای آموزش و پرورش استان و شهرستان اصفهان داریم، گفت: توسعه ارتباطات را در این زمینه داشته‌ایم و تلاش می‌کنیم چتر هم افزایی و مشورت را بیشتر بر سر شهر اصفهان پهن کنیم تا زمینه ساز همدلی و وحدت برای انجام کارهای بزرگ در شهر باشیم.

وی به برگزار نماز جمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: در این هفته شاهد حضور قابل توجه مردم در نماز جمعه بودیم، رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه خود بار دیگر اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشیدند. یکی از مواردی که ایشان مورد تاکید قرار دادند حضور حداکثری مردم در انتخابات و حفظ وحدت و همدلی در جامعه بود.

نصر اصفهانی ادامه داد: باید تا فرصت‌ها از دست نرفته نسبت به بازگرداندن افرادی که مورد وثوق جامعه هستند، اما در مرحله اول رای لازم را نیاوردند و صلاحیت آنها احراز نشده است، اقدام شود.

وی با بیان اینکه جامعه ما هنوز از ظرفیت جانبازان و ایثارگران برخوردار است، افزود: باید اجازه دهیم حضور چنین افرادی را در مجلس داشته باشیم، باید از حضور این افراد بهره ببریم و نباید حق و حقوق آنها را تضییع کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن قدردانی از مردم اصفهان برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان و همچنین حضور در مراسم تشییع پیکر شهدای پرواز اوکراین اظهار کرد: همچنین از شهرداری اصفهان به دلیل اعزام تجهیزات لازم برای مهار سیل سیستان و تخصیص اعتبار برای کمک به سیل زدگان قدردانی می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه امروز لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری اصفهان به شورا ارائه می‌شود، افزود: از فردا به مدت ۱۱ روز این لایحه در کمیسیون‌های مختلف بررسی خواهد شد و قرار است با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بررسی نهایی لایحه بودجه در جلسه ۲۷ بهمن ماه امسال انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه محمدرضا صفدریان سنگنورد سازمان آتش نشانی اصفهان دوباره مدال نقره را دریافت کرد، گفت: از شهردار درخواست داریم به نحو مطلوب از این ورزشکار تجلیل به عمل آورند.

وی در خصوص بازگشایی آب رودخانه زاینده رود نیز اظهار امیدواری کرد که شاهد استمرار جریان رودخانه زاینده رود باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

    منبع خبر

    شورای شهر اصفهان

    شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

      نظرات