خوانسار، یک هفته به احترام روز حماسه شهر ایستاده است

خوانسار، یک هفته به احترام روز حماسه شهر ایستاده است

به گزارش روابط عمومی شهرداری خوانسار ، مهدی احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خوانسار، در تشریح برنامه های هفته حماسه و ایثار شهرستان خوانسار بیان کرد: مراسم بزرگداشت حماسه روز ۲۵ دیماه با حضور سردار سید محمد باقر زاده در حسنیه شهدای شهرستان برگزار شد و به مدت یک هفته نیز نمایشگاه عکسی با موضوع حوادث روز ۲۵ دی ماه در فرهنگسرای خانواده شهرستان خوانسار از ساعت ۸ تا ۱۸ برای بازدید عموم برپاست.

مسئول فرهنگی و اجتماعی شهرداری خوانسار با بیان اینکه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس، یک نمایش میدانی با موضوع دفاع مقدس اجرا شد، گفت: دو فیلم مستند روز ۲۵ ام و آخرین نگاه به مدت یک هفته و با توجه به درخواست دانشجویان و دانش آموزان خوانساری به نمایش در خواهد آمد.

وی  موضوع مستند آخرین نگاه را  زندگی نامه  دکتر شهید «حمید توحیدی» عنوان کرد و افزود: مستند روز ۲۵ ام که به حوادث روز ۲۵ دی ماه شهرستان خوانسار که در آن ۲۵ شهید خوانساری کربلای پنج تشییع شد، می پردازد و این مستند سال گذشته با حضور در جشنواره فیلم عمار، کاندید بهترین فیلم نیز شد.

احمدی از برگزاری یک شب شعر و خاطره در محل فرهنگسرای خانواده توسط رزمندگان دفاع مقدس خبر داد که با قرار گرفتن در کنار تصاویر نمایشگاه عکس، از خاطرات خود در کربلای پنج خواهند گفت.

وی  تاکید کرد: مراسم بزرگداشت ۲۵ دی با برنامه ریزی ناحیه مقاومت بسیج خوانسار، امام جمعه خوانسار و همکاری سایر ارگانها  مانند شهرداری خوانسار برگزار شده است.

به گزارش شبستان، مردم شهرستان خوانسار 310 شهید در طول عمر انقلاب اسلامی اهدا کردند که  در روز 25 دی ماه سال 65، 25 شهید کربلای پنج را در یک روز تشییع کردند و از این رو، 25 دی ماه روز حماسه و ایثار شهرستان خوانسار نام گذاری شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری خوانسار

    منبع خبر

    شهرداری خوانسار

    شهرداری خوانسار

    شهرداری خوانسار یک شهرداری در شهر خوانسار می باشد

      نظرات