تعامل میان ورزش و مدیریت شهری، نشاط اجتماعی را افزایش می دهد

تعامل میان ورزش و مدیریت شهری، نشاط اجتماعی را افزایش می دهد

شهردار بیرجند گفت: علیرغم اینکه رویکرد شهرداری ها در ورزش توجه به ورزش های همگانی است  شهرداریها یکی از حامیان ورزشهای تخصصی در زمینه ساخت و ساز فضاهای ورزشی نیز می باشند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس محمد علی جاوید روز گذشته در دیدار با رئیس و اعضای هیئت اسکیت استان خراسان جنوبی اظهار داشت: تعامل میان ورزش و مدیریت شهری، نشاط اجتماعی جامعه را افزایش می دهد و امید است در گسترش ورزش اسکیت همکاریهای بیشتری از سوی ادارات مختلف صورت پذیرد.

وی با توجه به درخواست کتبی هیئت اسکیت استان مبنی بر اختصاص زمین برای احداث پیست تخصصی اسکیت در شهر بیرجند اذعان داشت: با این درخواست موافقت گردیده و پیشنهاد می شود بازدید از مکان های پارک جنگلی و پارک نشاط غربی انجام و نقشه استاندارد ارائه گردد تا شهرداری در این موقعیت ها پیست اسکیت را جانمایی کند.

شهردار بیرجند افزود: مشاور پارک جنگلی، کاربری های زیادی برای رشته های مختلف ورزشی در نظر گرفته که درخواست هیئت اسکیت نیز با مشاور مطرح خواهد شد.

جاوید یادآور شد: این ورزش کمک موثری در برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان می باشد و با توجه به اینکه اسکیت استان از هیئت های برتر و مدال آور در مسابقات کشوری می باشد جایگاه ویژه ای دارد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نیز در این جلسه اظهار داشت: از میان سایر متولیان ورزش، شهرداری بیشترین توجه را به ورزش همگانی و شهروندی داشته است.

مهندس محمد رضا قلاسی مود خاطر نشان کرد: در جامعه امروز ورزش از یک طرف به مقوله ای با اثرات قابل ملاحظه در زندگی فردی و اجتماعی افراد تبدیل شده و از سوی دیگر توسعه شهرنشینی بر کمیت و کیفیت ورزش شهروندی بسیار تاثیرگذار می باشد.

وی با اشاره به پتانسیل و استعدادهای خوب ورزشی در استان یادآور شد: از ظرفیت های ورزش اسکیت می توان در رشد و اعتلای ورزش استان و کشور استفاده کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات