ضرورت تسریع در فروش سهام شهرداری در بانک شهر

ضرورت تسریع در فروش سهام شهرداری در بانک شهر


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ سعید دقیقی رییس کمیسیون املاک و توافقات پارلمان محلی قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لایحه دوفوریتی شهرداری قزوین پیرامون فروش سهام شهرداری قزوین در بانک شهر برگزار شد، گفت: بخش عمده ای از بدهی های شهرداری قزوین از دوره های قبل برجای مانده و تنها ۱۶ میلیارد تومان آن توسط شورای پنجم برای پروژه حکم آباد اخذ شده که به طور قطع شاهد بازگشت این سرمایه خواهیم بود.

وی افزود: به اعتقاد بنده هیچ یک از وام هایی که قبلا دریافت شده در پروژه مناسبی سرمایه گذاری نشده و هیچ مشکلی از مشکلات شهر را کم نکرده است؛ بلکه بسیاری از آنها مشکلات ترافیکی ایجاد کرده یا سیما و منظر شهری را برهم زده است.

دقیقی با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف سریع بدهی های شهرداری قزوین گفت: باید برای باقیمانده بدهی ها نیز چاره ای اندیشید تا این بار از روی دوش شهرداری و شهروندان برداشته شود.

رییس کمیسیون املاک و مستغلات شورای اسلامی شهر قزوین افزود: با وجود تهاتر ملک و زمین با بانک شهر برای پرداخت بدهی ها؛ همچنان بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان بدهی برای شهرداری قزوین وجود دارد و باید برای پرداخت تمامی بدهی ها تصمیم گیری شود تا در سالهای آینده دوباره با مشکل بدهی ها مواجه نباشیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: نمی توان برای تصویب قانون ربح مرکب(سود بانکی مرکب) که در شورای نگهبان است منتظر ماند و بعد از تصویب موضوعات حقوقی و قانونی آن را پیگیری کرد؛ چراکه زمان بسیار اهمیت دارد.

پایان پیام/

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر قزوین

    منبع خبر

    شورای شهر قزوین

    شورای شهر قزوین یک شورای شهر در شهر قزوین می باشد

      نظرات