680 حلقه چاه غیر مجاز در محدوده امور منابع آب مشهد پر و مسلوب...

مدیر امورمنابع آب مشهد گفت: در نه ماهه اول سال 98 تعداد 680 حلقه چاه غیرمجاز در محدوده تحت پوشش امور(شهرستان های مشهد، چناران، طرقبه، شاندیز و فریمان) پر و مسلوب المنفعه شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، محمد برزویی با اشاره به آمار پرومسلوب المنفعه نمودن چاه های غیر مجاز و توقیف دستگاه های حفاری غیرمجاز در محدوده تحت پوشش امور منابع آب مشهد(مشهد، چناران، طرقبه، شاندیز و فریمان) در نه ماهه اول سال 98، اظهارکرد: این اقدامات توسط همکاران پرتلاش امور ، گروه های گشت و بازرسی و اجرائیات و با همکاری نیروی انتظامی و اخذ دستور قضایی انجام گرفته همچنین در این مدت سه حلقه چاه غیرمجاز نیز پلمب شد.

وی ادامه داد: از تعداد 683 حلقه چاه غیرمجاز مذکور ، تعداد 49 حلقه چاه با عمق های 110 تا 220 متر و دبی های بین 5 تا 25 لیتر برثانیه و تعداد61 حلقه نیز با عمق های 70 تا 110 متر و دبی های 3 تا 12 لیتر بر ثانیه بوده اند و بقیه عمق هایی کمتر از 70 متر داشته اند.

برزویی با بیان اینکه این اقدامات در این مدت موجب جلوگیری از بهره برداری وبرداشت غیرمجاز سالانه حدود32 میلیون  مترمکعب آب شده است، افزود: همچنین در نه ماهه اول سال 98 این امور با همکاری نیروی انتظامی تعداد 23دستگاه و ادوات حفاری غیر مجاز در محدوده تحت پوشش امور منابع آب مشهدراشناسایی و توقیف نموده است.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات