برگزاری اولین جلسه پایش شاخص های راهبردی شرکت آب منطقه ای خراسان...

سرپرست گروه توسعه مدیریت شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: اولین جلسه پایش شاخص های راهبردی شرکت در دی ماه سال جاری برگزار و از ویرایش جدید کتابچه شاخص ها و برنامه های راهبردی شرکت تا افق 1405 رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، سمیه سلیمانی اظهارکرد: در این جلسه سید هادی افضل نیا معاون برنامه ریزی شرکت با رونمایی از ویرایش جدید کتابچه شاخص ها و برنامه های راهبردی شرکت تا افق 1405، این شاخص ها را مهمترین سنجه های عملکردی شرکت و دستیابی به آن ها را لازمه تحقق برنامه سازگاری با کم آبی دانست.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه نظرات اصلاحی مدیریت عامل و اعضا مورد بررسی قرار گرفت، ادامه داد: همچنین در بخش دوم جلسه وضعیت عملکرد شاخص های راهبردی مربوط به 9 ماهه سال 98 بررسی شد.

وی تصریح کرد: بر این اساس شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی تاکنون موفق شده به بخش قابل توجهی از اهداف سال جاری  شامل کسب درآمد از منابع جدید، مطالعه، رفع تصرف و ساماندهی رودخانه ها، صرفه جویی ناشی از جلوگیری از اضافه برداشت و انسداد چاه های غیرمجاز و ... دست یابد.

سلیمانی افزود: همچنین در این جلسه مقرر شد گزارش اقدامات شرکت در این راستا به وزارت نیرو و شرکت مدیریت منابع آب ایران نیز منعکس شود.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات